با عرض سلام خدمت تمام هواداران عزیز منصوری قرچک
من دوست نزدیک مجتبی نصیرنیا هستم
از مصاحبه این یارو خیلی ناراحت شدم
به خود مجتبی گفتم جوابشو بده ولی نمیدونم چرا این کار رو نکرد
ولی برای من یکی واقعا حرفهای این یارو زور داره
این رو تمام هواداران منصوری میدونن که مجتبی نصیرنیا در تمام ٨ سال حضورش در منصوری با تمام وجود برای منصوری بازی کرد
وقتی که یک جوان ٢١-٢٠ ساله بود تونست منصور مولایی و رضا ناصری رو نیمکت نشین کنه
کریم منصوری ، محتبی نصیرنیا رفت
محبوبترین بازیکن قرچک رفت
اسطوره ی این تماشاچی ها رفت
برای اگاهی تماشاچی ها میگم
قرارداد مجتبی نصیرنیا تمام شده
طلب مجتبی از منصوری بالغ بر ١١٠ میلیون تونمه
پس اینقدر دروغ نگو اقا کریم
و در ثانی این اقا میگه منصوری مشکل دروازبان نداره
اوکی!!!!
جانشین مجتبی نصیرنیا گلر سکو نشینه دبیری هستش؟؟؟؟؟؟؟؟
کریم منصوری برات متاسفم
و در اخر اینکه مجتبی عزیز این رو بعنوان هوادار منصوری میگم که همیشه در قلب این مردم هستی
و هرجا که باشی برات ارزوی موفقیت میکنم
منصوری:امسال مشکل مالی نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد اینکه آیا پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه منصوری را پذیرفته است یا خیر، اظهار داشت: من قبلا مدیرعامل بودم که مدتی انصراف دادم، بعد از اینکه طاهری استعفا داد این پیشنهاد را به من دادند، به هر حال من باید ۵۱ درصد هزینهها را بپردازم، البته نه به صورت کامل، بلکه در حد ۵۰ درصد آن را پذیرفتهام. من هستم و همچنان هم برای تامین بودجه تیم در حال مذاکره هستیم.
وی ادامه داد: دفعه قبل صحبتهایی از سوی من و تقوی مطرح شد که مذاکراتمان را دچار خلل کرد و توافقی صورت نگرفت، به همین دلیل دیگر در اینباره صحبتی نمیکنیم تا همه چیز قطعی شود. به همه اطمینان میدهم که بودجه امسال ما بهتر از قبل شده و تقوی سرپرست تیم نیز با قدرت کار یارگیری را آغاز خواهد کرد. مدیرعاملی من هم هیچ تاثیری در کارها ندارد، حالا یا مدیرعامل هستم یا نیستم، به هر حال به عنوان صاحب ۵۱ درصد سهام باشگاه و عضو هیاتمدیره تصمیمگیرنده هستم.
مالک باشگاه منصوری در مورد بودجه امسال تیمش تصریح کرد: امسال شهرداری حمایت خوبی از ما خواهد داشت و قرار است رقمی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون در اختیار تیم قرار دهند که ۵۰۰ میلیون آن به تصویب رسیده است، خواسته ما بیشتر از این رقم است.
عضو هیاترئیسه سازمان لیگ فوتسال در مورد احتمال جدایی مجتبی نصیرینیا از منصوری گفت: با تمام احترامی که برای نصیرینیا قائلم اما باید بگویم ما مشکل دروازهبانی نداریم. او از صفر تا صد دوره فوتسالش را در منصوری سپری کرده و اغلب گلرهایی که تاکنون ملیپوش شدهاند، سابقه حضور در منصوری را داشتهاند. اگر توانستیم نصیرینیا را حفظ میکنیم و اگر هم نشد گلرهای دوم و سوممان هم خوب هستند. البته نصیرینیا با ما یک سال دیگر هم قرارداد دارد، مطالباتی هم از سال گذشته دارد.
کریم منصوری با تاکید بر اینکه مطالبات فصل گذشته بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: همه مشکل مطالبات فصل گذشته را حل میکنیم و با تیمی بدون حاشیه رو به جلو حرکت خواهیم کرد. منصوری در لیگ ۹۳ مشکل مالی نخواهد داشت، شاید بدهیهای سالهای ۹۱ و ۹۲ به امسال هم تسری پیدا کنند اما امسال از نظر بودجه مشکلی نداریم. من هم براساس تجربیات گذشته به دنبال این هستم که اول بودجه مشخص شود و تبدیل به نقدینگی شود و بعد کارها را انجام دهیم. نزدیک به دو ماه هم تا آغاز لیگ فرصت داریم و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.
منبع: فارس
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
چقدر دروغ میگی پولای قبلا بازیکنارو چند ساله ندادی اونارو تسویه کن اول تیمت بخاطر همینه دیگه نتیجه نمیگیره
مجتبی خواهش میکنم نرو
اقای بهرام که خودت رو بعنوان دوست نزدیک مجتبی نصیری جا زدی در جریان باش که ما مجتبی رو بخاطر ادبش دوست داریم و تا اونجا که ما میدونیم دوستای نزدیکشم با تربیت هستن. از اینکه کریم منصوری رو یارو خطاب کردی شخصیت خودت رو نشون دادی. به امید موفقیت منصوری قرچک
مجتبی قابل احترام بوده وهست ولیکن مهندس هم چیزی بعنوان بی احترامی به أیشان نگفته است لطفا الکی جو سأزید نکن ید ضمنا هر امدنی. یک. رفتنی دارد. انشاله اقرأ مجتبی موفق باشند
با سلام به همه دوستان و هواداران .
هر کسی برای خودش شخصیتی داره آقایان .
عین مجتبی نصیرنیا تو تیم منصوری زیاده.آقایی که میای میگی بی شخصیتی . امثال مجتبی نصیر نیا تو قرچک زیادن .بازیکنانی مثل علی رهنما،مرتضی عظیمایی،علی کیایی،احمد اسماعیل پور،حمید نصیری و خیلی های دیگه که طلب دارند.درآمد این بازیکنان چی بوده جر بازی کردن؟؟ضمن اینکه ۸۰ درصد این ها دانشجو و متاهل هستند.همین آقای با شخصیت شما پول سال های قبل بازیکنان رو نداده و میگه ندارم ولی واسه خودش و بچه اش ماشین چنصد میلیونی میخره ؟؟؟؟ منصوری اگه توی لیگ مقامی آورده به اعتبار این بازیکنان بوده بزار این چند نفر هم برن ببینیم میتونید نیمه بالای جدول بیایید.هر سال با دروغ و وعده سرخرمن بازیکن ها رو نگه می دارید.
آریالای منصوری و هواداران آقای منصوری چرا تا پارسال رضایت نامه های بچه ها رو نمیدادی.یادته چه حرف هایی میزدی ؟؟؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶