کد خبر : 7608
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1393 - 13:23
-

رعدی: پیشنهاد دستیاری خسوس را نپذیرفتم

رعدی: پیشنهاد دستیاری خسوس را نپذیرفتم
مدرس AFC گفت: اسامی را جابه‌جا می‌کنند تا مرا خراب کنند، هر روز یک قصه برایم درست می‌کنند که معلوم نیست منشأ آن کجاست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی رعدی در مورد پیشنهاد افتخاری برای حضور وی در کمیته فنی فوتسال اظهار داشت: هفته قبل افتخاری مرا خواست که نزدش رفتم و گفت که «می‌خواهیم کمیته فنی را تشکیل دهیم و از کسانی استفاده کنیم که در بافت فوتسال هستند، شما هم جزو نفراتی هستید که می‌خواهیم دعوت به همکاری کنیم»، من هم گفتم که برای احیای فوتسال و کمک به آن از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد. اتفاقا دیروز هم او را دیدم که گفت ابلاغم را به کفاشیان داده که امضا شود. البته او پیشنهادی هم داشت.

 وی ادامه داد: افتخاری از من برای کار کردن در رده‌های سنی پایه دعوت کرد که قبول نکردم. او می‌خواست با خسوس در رده‌های جوانان و امید کار کنم که اصلا امکان این کار وجود ندارد. من تاکنون همیشه به عنوان سرمربی کار کرده‌ام و پنج سال پیش مربی تیم ملی بودم، سرمربی تیم ملی ناشنوایان و تیم ملی هفت نفره بوده‌ام، به افتخاری گفتم احتمالا سابقه مرا مطالعه نکرده‌اید. برای من جالب نیست که زیر دست آقای خسوس کار کنم. نمی‌گویم خسوس بد است یا خوب، ولی هر کسی جایگاهی دارد. گفتم مگر شما چند مربی دارید که در خارج از کشور کار کرده باشد؟

 این مربی فوتسال خاطرنشان کرد: من مدرس AFC و مدرس فیفا در بخش معلولان هستم، اما اینها مهم نیست، من دوست دارم کمک کنم، یعنی همه باید کمک کنند تا فوتسال از این شرایطی که هست بالاتر برود. رسیدن به این مهم، به اتحاد نیاز دارد. متاسفانه ما در فوتبال و فوتسال بدجوری همدیگر را می‌زنیم. یکی که دارد بالا می‌رود را پایین می‌کشیم درحالیکه شاید وقتی یکی بالا می‌رود، بعدا پنج نفر را هم با خود بالا بکشد. من برای تیم ملی کیسه‌ای ندوخته‌ام و نمی‌خواهم کسی را خراب کنم که جایش را بگیرم. هر وقت فدراسیون خواست در قالب مربی ملی کار کنم و جایگاهم نیز مشخص بود، می‌پذیرم.

علی رعدی گفت: یک استان که تیم لیگ برتری دارد چندی پیش با من تماس گرفته و فکر می‌کنید از من چه درخواستی داشته؟ نماینده این استان می‌گوید «هیات‌مدیره باشگاه روی شما نظر مساعد دارد اما می‌شود کمتر پول بگیرید؟! می‌گویند قیمت‌تان بالاست!» حالا جالب است که من با هر تیمی حتی خارجی صحبت کرده‌ام، در آخرین مرحله که همه چیز نهایی شده بحث مالی کرده‌ام. هیچ‌جا نرفته‌ام که بگویم به من اینقدر بدهید. این حاشیه‌ها را در موردم مطرح می‌کنند که وارد گود نشوم.

 این مربی ۵۸ ساله که سابقه همکاری با ویتنام، میانمار و عراق را داشته، تصریح کرد: الان هم از قطر پیشنهاد دارم اما دیگر در توانم نیست که در خارج از کشور کار کنم. در لیگ برتر هم که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند، من وقتی این حرف را شنیدم دیگر به بحث‌ ادامه ندادم و گفتم بروید بپرسید قیمتم چند است! یک‌بار می‌گویند قیمت فلانی بالاست و سراغم نمی‌آیند و یک‌بار هم می‌گویند به هر تیمی می‌روی دو هفته بیشتر نمی‌مانی! این را افتخاری در مورد من شنیده بود، درحالیکه من در لیگ ایران پنج سال در ساری بودم، دو سال با شهرکرد و یک سال هم با پرسپولیس که عباس انصاری‌فرد اعلام کرد اصلا تیم لیگ برتری فوتسال نمی‌خواهیم. به افتخاری گفتم بگویید در کدام تیم دو هفته ماندم، ظاهرا اسامی را جابه‌جا می‌کنند تا مرا خراب کنند. هر روز یک قصه برایم درست می‌کنند که معلوم نیست منشأ آن کجاست.

 علی رعدی گفت: به افتخاری گفتم تا می‌بینند ارتباط من با شما خوب شده، یک موضوع را مطرح می‌کنند. من یک بار در مورد یکی دو نفر صحبتی کردم که بعد پشیمان شدم و چند بار هم از آن اشخاص عذرخواهی کردم و حلالیت طلبیدم که چرا در موردشان این را گفتم. ولی برایم جالب است که برخی از این مربیان که در لیگ برتر تیم‌داری می‌کنند در کلاس‌های من لِوِل یک و دوی خود را گرفته‌اند، اما من نمی‌توانم کار کنم.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷

خوبه که باج نمیدى به کسى.. على رعدى و حسین شمس اعتبار فوتسال ایران تو اسیا هستند

saravi دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳

مازندران برایه تمامه خوبی های که درحق این استان انجام دادی ازتون سپاسگذاره؛استاد رعدی بزرگ همیشه تو قلب ما مازنی ها هستی

امینی دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶

اصلا معلوم نیست که دو تا کامنت بالا با اسامی saravi و نام … رو یه فردی به نام ع – الف از ساری داده خخخخخخخخخ

نام ... سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۳۲

استاد علی رعدی کاش بسیاری دردهای فوتسال را که میدانی ولی بازگو نمیکنی را می‌گفتی و بخاطر پیشرفت فوتسال ایران بسیاری از زدوبندهای این اهالی فوتسال و چگونگی کار کردنشان و تیمداریشان و مقام آوردنشان و سطح دانش فوتسالشان را بیان میکردید!

نام ... چهارشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲:۱۲

جناب رعدى خدمات شایانى به فوتسال مازندران و ایران کردند. به واقع بنده ایشان-ناصر خان صالح و حسین آقاى شمس و حتى جناب آقاى تارقلى زاده که شاید خیلى ها ایشان رو از نزدیک درک نکردند رو اعتبار و آبروى فوتسال مملکت و آسیا میدانم و از ابراز آن هم ترسى ندارم و دلیلى نمى بینم که نظر خودم را مستقلا با نام خودم ننویسم! بلاخره شجاعت ذاتى ست و ترس هم موروث برخى ادمهاى کوچک!
با تشکر- على امینى

مرتضی فیروزی پنجشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸

حق خور تر از شما ندیدم اقای رعدی
متاسفم براتون کسانی رو که تو لیگ محلشونم تاحالا مربیگری نکردن قبولشون کردی،ولی من که سؤالای فنی و بدنسازی فوتسال ازتون میپرسیدم رو مشروط کتبی کردین
متاسفم براتون که اسم بین المللی رو یدک میکشید
انقدر تلاش میکنم و کار میکنم تو فوتسال تا یه روزی انتقاممو بگیرم
هیچ ترسی هم از شخص شما و کسی دیگه ندارم
یادتون نره اقای رعدی چقد باهاتون تماس گرفتم ولی فقط منو پیچوندید

مرتضی فیروزی پنجشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵

چند نفر تو همون کلاس سطح یک بودن که من دیاگرام کوچینگشونو طراحی کردم اونوقت اونا قبول میشن و ما…
انقدرم مظلوم نمایی نکنید
حق دست خداست منم یه روزی حقمو میگیرم
متاسفانه تو کلاسای مربیگری هرکسی که بیشتر مسائل فنی رو مورد بحث قرار میده باید رد بشه.
تو کلاسای دیگه هم این مسائل رو دیدم

مرتضی فیروزی پنجشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸

حاضرم دست. رو قرآن بذارم برگه ی آزمون کتبیه منو بکشید بیرون تا ببینیم چجوری آزمون کتبی دادم
رزومه کاریمم میتونم بهتون بدم آقای رعدی تا بینید و بدونید