کد خبر : 7620
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1393 - 17:22
-

مخالفت ابرقویی نژاد با انتقال زمزم

مخالفت ابرقویی نژاد با انتقال زمزم
سرپرست زمزم اصفهان از مخالفت رئیس هیات فوتبال این شهر با انتقال زمزم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوستال ایران ، مهدی پاسبانی پیرامون وضعیت کنونی تیم فوتسال زمزم اصفهان اظهار کرد: تیم فوتسال لیگ برتری زمزم اصفهان در حال انحلال بوده و امید می‌رود یکی از صنایع بزرگ اصفهان بتواند از این تیم حمایت کند.
وی به مخالفت هیئت فوتبال اصفهان با انتقال امتیاز این تیم اشاره کرد و گفت: بر اساس پیگیری‌هایی که داشتم، مطلع شدم که ابرقویی‌نژاد درباره واگذاری این تیم مخالف خود را اعلام کرده و هنوز موافقتی را بیان نکرده است.
سرپرست تیم فوتسال زمزم اصفهان افزود: بنده مدتی در اصفهان نبوده و در جریان اتفاقات افتاده درباره فوتسال زمزم نیستم اما در سایت‌های خبری اطلاعات را دریافت می‌کنم و متاسفانه هنوز نتوانسته‌ام با مسئولان زمزم تماس برقرار کنم.
وی درباره تعویق مسابقات لیگ برتر گفت: خوشبختانه و به درخواست بیشتر تیم‌های حاضر شده در لیگ برتر، مسابقات به مدت یک ماه به تاخیر افتاد که در تاریخ ۱۳ شهریور ماه استارت بازی‌ها زده می‌شود.
پاسبانی خاطرنشان کرد: وقت برای بستن تیم هست و امیدواریم هرچه زودتر مسئولان فکری به حال تیم زمزم اصفهان کنند، به صورتی که این تیم اصفهانی بتواند در لیگ برتر حضور پیدا کند زیرا تیم زمزم یکی از تیم‌های بومی استان اصفهان به شمار می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸

افرین به این رئیس هیئت فوتبال اصفهان.

هوادار دوشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰

ای کاش کمی از مدیریت اقای ابرقویی را مدیران نا لایق فوتسال اصفهان داشتند.زمزم حق بچه های فوتسالیست اصفهانه.