کد خبر : 7638
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1393 - 12:38
-

شمس: معصومی ، کریمی را به فتح آورد

شمس: معصومی ، کریمی را به فتح آورد
سرمربی دبیری تبریز از نقش مرحوم بابک معصومی برای حضور علی کریمی در تیم فتح می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس در مورد خداحافظی علی کریمی از فوتبال اظهار داشت: خودم خیلی متاسف شدم که علی را در حالت بازنشستگی ببینم و او از فوتبال برود. او همیشه به من محبت دارد و قدرشناسی‌ را نسبت به من انجام می‌دهد. ما خاطرات بسیار خوشی با هم داشتیم و اولین سال‌های فوتبالش را در کنار ما سپری کرد.

شمس که به عنوان سرمربی تیم فتح، علی کریمی را به فوتبال ایران معرفی کرد، در این‌باره تصریح کرد: مرحوم بابک معصومی در فردیس کرج بود و علی را به تیم امیدهای فتح معرفی کرد. علی همراه با فرشید برادرش به تمرین آمد. فرشید اول دفاع وسط بود و بعد دروازه‌بان شد. همان اولین سالی که به تیم ما آمد، او را به تیم بزرگسالان بردیم و دو سال بسیار موفق را پشت سر گذاشتیم. بعد هم او در بازی رویایی مقابل استقلال ستاره تیم ما بود و با او قهرمان شدیم و به این شکل به فوتبال ایران معرفی شد.

وی ادامه داد: خیلی از تیم‌ها خواهان جذب او شدند، اما علی چون پرسپولیسی بود این تیم را انتخاب کرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در خصوص خداحافظی غریبانه علی کریمی خاطرنشان کرد: در هر صورت ما به اسطوره‌کشی معروفیم. علی خیلی دلش می‌خواست که با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند و می‌توانستند شرایطش را مهیا کنند که این اتفاق بیفتد اما متاسفانه نشد. به هر شکل پیراهن تراکتورسازی هم قرمز است و علی کریمی با قهرمانی در جام حذفی با پیراهن این باشگاه از فوتبال خداحافظی کرد در حالیکه همیشه در قلب مردم می‌ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.