کد خبر : 7642
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1393 - 12:58
-

صانعی:بدشانس بودیم!

صانعی:بدشانس بودیم!
سرمربی تیم ملی فوتسال دانشجویی کشورمان گفت: کسب مقام چهارم نتیجه ضعیفی نبود که برای توجیح آنها به دنبال بهانه باشم اما واقعا بد شانسی در کسب نتایج تاثیر گذار بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی صانعی سرمربی تیم فوتسال دانشجویی کشورمان گفت: معتقدم قبل از هر صحبتی باید تشکر ویژه ای از فدراسیون دانشجویی داشته باشیم که با مساعدت و همکاری باعث شدن ایران پس از سالها در عرصه جهانی دانشجویی حاضر شود.

کسب مقام چهارم رقابت ها در حالی که کشورهای بزرگ با تمام قدرت در رقابت ها حاضر بودند نتیجه ضعیفی نبود که به دنبال توصیه باشیم اما بد شانسی نقش به سزایی در عملکردشان داشت تا سکو‌نشینی را از دست بدهیم.

زمانیکه با ۱۴ بازیکن تمرینات بسیار خوبی را در اردو انجام می‌دادیم به دلیل مشکلات و در اوج آمادگی بازیکنان مجبور به کنار گذاشتن ۴ بازیکن شدیم اما در رقابت ها نیز سه مصدوم داشتیم تا تنها با پنج نفر رقابت ها را پیگری کنیم تمام تیم های حاضر در رقابت ها نیز تعجب می کردند که چگونه با این تعداد بازیکن به این مرحله از مسابقات رسیدیم. در رقابت‌های آخر نیز با وجود اینکه تا لحظات پایانی رقابت ۳-۲ پیش بودیم به تساوی رسیدیم تا سرنوشت را ضربات پنالتی مشخص کند اما باز هم نتوانستیم با بدشانسی مقابله کنیم تا با از دست رفتن فرصت‌ها چهارم جهان شویم.

وی افزود: بازی‌ها از نظر کیفی سطح بسیار بالایی داشت. تیم‌های اسپانیا- برزیل- روسیه- پرتغال با سرمربی تیم‌های ملی خود که در جام جهانی ۲۱۰۴ حضور داشته، به این مسابقات آمدند. وقتی تیم‌های مثل اسپانیا و پرتغال در رده‌‌های پنجم و ششم و بعد از ایران جای می‌گیرند می‌توان به سطح بالای رقابت‌ها پی برد. امیدوارم در آینده با امکانات بیشتری با نفرات کامل به رقابت‌ها اعزام شویم که با توجه به پتانسیل بازیکنان و فوتسال کشورمان قهرمانی را از آن خود کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

اقای صانعی خسته نباشید
شما متاسفانه گول صحبتهای ناظم الشریعه را خوردید وگرنه تیم حفاری بازیکنان دانشجو و به مراتب بهتری از عالیقدر داشت
که ناظم الشریعه حاضر به معرفی انها به شما نشد

نام ... سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴

تو رو خدا با یه تیم نتیجه بگیر تو آبروی فوتسال ایرانو همه جا بردی آقای صانعی تو ۸ تا تیم چهارن شدبم

نام ... سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵

Bale to hamishe bad shansi jame melatha va jame jahani chi?oonam bad shansi bodan k aberuye fotsalo bordiii

نام چهارشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۲۰

آقای صانعی خسته نباشید این آدم هایی که ناراحتند از حسادت دارن دق میکنند که شما با ۸ تا بازیکن و چند تا مصدوم تیم ایران رو چهارم جهان کردید بذار بسوزنند تا چشمشون از کاسه دربیاد خدا به انسان پاک وسالمی مثل شما سلامتی بده انشاالله یا علی برادر هر جا هستی موفق باشی

عماد جمعه , ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۳:۰۵

آقا صانعى تبریک میگم خسته نباشید با این نفرات کم واسیب دیده گل کاشتید دم همتون گرم براى اولین بار در دنیا تیم ملى دانشجویان رو چهارم کردید