کد خبر : 7628
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1393 - 9:24
-

فخیم:برای قهرمانی در آسیا انگیزه داریم

فخیم:برای قهرمانی در آسیا انگیزه داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرهاد فخیم درباره حضور تیم دبیری در رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: بازی‌های آسیایی شرایط خاصی دارد و تیم های برتر هر کشور در این رقابت‌ها حاضر هستند که این نشان‌دهنده حساسیت و سخت بودن شرایط بر تمام تیم ها است. بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرهاد فخیم درباره حضور تیم دبیری در رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: بازی‌های آسیایی شرایط خاصی دارد و تیم های برتر هر کشور در این رقابت‌ها حاضر هستند که این نشان‌دهنده حساسیت و سخت بودن شرایط بر تمام تیم ها است.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: تیم دبیری با برنامه و شرایط خاصی تمرین می‌کند و امیدوار هستیم با انجام بازی‌های منطقی و خوب بتوانیم نتایج خوبی در این رقابت‌ها کسب کنیم.
وی افزود: اکثر بازیکنان فصل قبل در تیم ماندند و استخوان‌بندی اصلی تیم حفظ شده است و جند بازیکن هم از دیگر تیم ها جذب دبیری شده است و دو بازیکن هم اضافه می‌شوند تا با تیم کامل و مستحکمی راهی مسابقات آسیایی شویم و نتایج خوب و شایسته شهر تبریز و ایران کسب کنیم.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز تصریح کرد: تمرینات تیم دو مرتبه در روز برگزار می‌شود و این تمرینات به خاطر آمادگی تیم است و در ادامه این تمرینات به کیش سفر می‌کنیم تا با اضافه شدن دیگر بازیکنان در کیش تیم اصلی‌ترین تمرینات خود را در کیش آغاز کنیم و آمادگی خود را افزایش دهیم.
وی افزود: بعد از اردوی کیش تیم به تبریز برمی‌گردد تا با انجام چند بازی تدارکاتی آمادگی خود را محک بزند و با تصمیمات انجام‌شده یک بازی تدارکاتی هم با تیم ملی ایران قرار است برگزار شود که می‌تواند بسیار مفید واقع شود و بعد از آن تیم یک هفته اردو در اندونزی خواهد داشت و برای مسابقات آسیایی آماده می‌شود.
فخیم تاکید کرد: شرایط تیم خوب است و همه تیم باانگیزه هستند و امیدواریم با کسب نتایج خوب در بازی‌های آسیایی همه تیم شاد شوند و دل هواداران را هم شاد کنند.
ملی‌پوش تیم دبیری گفت: از زحمات سرمربی فصل قبل تیم آقای شمسایی تشکر می‌کنم که برای تیم خیلی زحمت کشیدند و برای منسجم و یک دست شدن تیم تلاش بسیاری کردند و برای سرمربی جدید تیم هم آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.