کد خبر : 7681
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 12:20
-

بهادری:کیفیت تورنمنت چین پایین نیست

بهادری:کیفیت تورنمنت چین پایین نیست
بازیکن تیم ملی کشورمان مدعی شد کیفیت تورنمنت چین پایین نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری در خصوص پیروزی تیم فوتسال امید ایران برابر ویتنام در نخستین دیدار ملی پوشان در تورنمنت چین با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ویتنام تیم بدی نبود. آنها با تیم اصلی خود و تقریبا با همان تیمی که در جام ملت‌ها حاضر شده بودند، به این تورنمنت آمده‌اند. بازیکنان ایران هم روی آنچه که کادر فنی می‌خواست تمرکز داشتند و خوشبختانه همان کاری را که کادر فنی در نظر داشت، در زمین پیاده کردند.

وی ادامه داد: کادر فنی همان کاری را از بازیکنان امید می‌خواهد که از بازیکنان تیم بزرگسال. خسوس کاندلاس روی شروع بازی از اوت و کرنر و همچنین شیوه دفاع در زمین حریف خیلی حساس است. این مسابقات هم محل خوبی برای کسب تجربه برای بازیکنان جوانتر است.

بازیکن تیم فوتسال امید درباره انتقادها نسبت به کیفیت پایین تورنمنت چین، خاطرنشان کرد: اینطور هم نیست که کیفیت تورنمنت پایین باشد. همین تیم ویتنام موفق شده بود تیم برزیل را شکست بدهد! به نظرم سطح این مسابقات خوب است و برای تجربه اندوزی بازیکنان جوان بسیار مفید است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بنی چهارشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

موفق باشی

بالاست چهارشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

بابا مردم ….نیستن هاا ویتنام برزیل رو برده از اون حرففا بود هااااااا ویتنام ۵٠ نفری هم نمتونن برزیل رو ببرن…خیلی سطح مسابقات بالا هست اره ماهم میگیم اره…شماها هم بگید اره بالاست خیلی بالاست از سطح خسوس بالاست نه از سطح فوتسال ما…

نام ... پنجشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

تو کجایه فوتسالی که نظر میدی؟