کد خبر : 7677
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 11:14
-

خوزستان مشتری امتیاز مقاومت البرز !/ لک یا ابطحی مربی تیم جدید

خوزستان مشتری امتیاز مقاومت البرز !/ لک یا ابطحی مربی تیم جدید
یکی از تیم های خوزستانی امسال برای خرید امتیاز تیم لیگ برتری ، با دو باشگاه مذاکرات و توافقاتی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ایمان عیسی‌زاده، سرپرست تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر اظهار کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، امسال بازهم در لیگ برتر کشور شرکت می‌کنیم. ما برای خرید امتیاز تیم مقاومت کرج که امسال به لیگ برتر صعود کرده است و یک تیم لیگ برتری دیگر که قصد تیم‌داری ندارد، به توافقات و جمع بندی هایی رسیده ایم. البته به خرید امتیاز تیم مقاومت کرج نزدیک تر هستیم، چرا که مذاکرات جدی تر صورت گرفته است.

وی بیان کرد: خود من پیگیر و متولی کار هستم و صحبت هایی با این دو تیم برای خرید امتیازات آن‌ها داشته ام. فقط توافقات جزئی باقی مانده است تا تیم ما لیگ برتری شود.

سرپرست تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر گفت: با کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این زمینه صحبت کرده ام و توضیحات مقدماتی را نیز به وی داده ام تا ان‌شاالله کیانی زاده هم مساعدت کند تا تیم ما لیگ برتری شود و امسال نیز خوزستان دو تیم در لیگ برتر کشور داشته باشد.

وی در ادامه با بیان این‌که گزینه هایی برای هدایت تیم مدنظرمان است، خاطرنشان‌کرد: با لک و ابطحی مذاکرات مقدماتی ای صورت گرفته است و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، یکی از این دو مربی هدایت تیم ما را برعهده خواهد گرفت.

عیسی‌زاده افزود: از بین این دو گزینه ابطحی به نیمکت ما نزدیکتر است، چرا که او در حال حاضر با هیچ تیمی قرارداد ندارد ولی لک هنوز با گیتی‌پسند اتمام حجت نکرده است. به هر حال نشستن این مربیان روی نیمکت ما به برنامه های آن‌ها نیز بستگی دارد.

وی بیان کرد: اگر مشکلی پیش بیاید و نتوانیم با این مربیان به توافق برسیم، گزینه سوم ما محسن خبیری، سرمربی سال گذشته هلال احمر تبریز است که برنامه های او را هم گرفته ام.

سرپرست تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر گفت: نظر هیات مدیره باشگاه این است که امسال به صورتی کار کنیم که رتبه‌مان تک رقمی شود و به همین منظور به دنبال بازیکنان شاخص و مربیان باتجربه‌تر هستیم.

وی عنوان کرد: قرار است با توجه به نظر هیات مدیره باشگاه، نام باشگاه تغییر کند و ممکن است برای سال آینده با نامی جدید در لیگ برتر کشور شرکت کنیم. به هر حال تیم ما نماینده استان است که در لیگ برتر حضور پیدا می کند و این قول را می دهیم که اگر اتفاق خاصی نیفتد، خوزستان با دو تیم در لیگ برتر شرکت کند. ما می‌خواهیم با یک تیم در خور نام خوزستان در لیگ برتر کشور شرکت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

چقدر خوب سیاست گذاری کردین?!!
از قهرمانی تا رتبه نهم جدول میشه رتبه تک رقمی!!!!!

جنوبی ماهشهری پنجشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲

یه مدت ازت خبری نبود واگه اشتباه نکنم مریض بودی””””””” درضمن مگه چکاره ای تو فوتسال که گاه وبیگاه نظر میدی میخای بگی هنوز هستی برو بچسب بزندگیت تو چی به فوتسال”””””””اگه مدیر ومربی بودی که بازیکن در گوشت نمیزد سرتمرین جلوی همه”””””فوتسال برای جنابعالی شده خاله بازی ولی بهتره اسباب بازی فروشی بزنی فکر کنم موفق بشی $$$$$$$$$

میلاد پنجشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

مسئولین کرجی مثل همیشه در خواب غفلت به سر میبرند و شاید هم مسائل ورزشی برای آنها منفعتی ندارد که این طور بی تفاوت هستن ، انتظار ما از آقای بهنام محمودی که عضو ورزشکار و تحصیل کرده شورا شهر هستند این میباشد که پشت ورزشکاران کرجی رو خالی نکرده و با تمتم وجود حمایت کنند .
میجنگیم تا قهرمانی ی ی ی ی ی ی

مهدی جمعه , ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۳۵

عیسی زاده خوشم میاد هر کلری بخوای میکنی ولی مواظب باش خیلی مخصوصا به اطرافیات من دوست دارم که این رو میگم ولی شما از ما خوشت نمی یاد در جواب جنوبی ماهشهر هم بگم این چیزی که میگی رویاست چون میدونیم این جور ادمی متولد نشده

عشق ماهشهر شنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۱۰

با این کارا میخواهی به کجا برسی اول پول بازیکناتو بده بعد بیا از این حرفا بزن

سهيل شنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

بول کدوم بازیکن رو بده مکه اینا بازیکنان والله یک مشت ادعا که تو لیک دو سقوط کردند تو لیک یک سقوط کردن تو لیک برتر سقوط کردند هیج تیمی هم نمیخوادشون نمیدونم عیسی زاده رو جه حسابی اینارو جمع کرد دور خودش با ابروش بازی کرد مفت اینا هم کرونه والله بخدا یا اون کادر مسخرش که واسه بازی های کامبیوتری هم به درد نمیخورن عیسی زاده بیخیال امتیاز بشو و از خیر امتیاز بکذر اینا که دور و ور خودت جمع کردی مال کارهای بزرک نیستن

مطلع چهارشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵

سلام بااجازه بزرگتراقای ایمان عیسی زاده چندنکته خدمتتان عرض کنم ۱-برای سایت فوتسال متاسفم که این اقارااینقدرجدی گرفنه حتی براری یک خطخبر۲-این به اصطلاح اقادراستان معروف است به اقای هفت.ازخودش بپرسید چرا۳-این اقاهیچ وهیچ بارفنی فوتسال ندارد این راازهرکسی که بااوکارکرده است میتوانید خصوصی بپرسید ۴-این اقا به واسطه برادر(مدیرعامل نفت ابادان)وعمو(مقام عالی رتبه وزرات نفت ودوست نزدیک اقای ترابیان)خودمدتی است که دراین فوتسال استان جولان میدهد.۵-این اقابه هربازیکنی که با اوکارکرده است بدهی دارد.ازاوسوال کنید دلیلش چیست

اقاي نطلع دوشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

اقای مطلع همه میدونن تو کی هستی بس بشت سر این بدبخت حرف نزن تو زندکیت رو کذاشتی که بیایی حفاری نشد حالا برو بشت سر این بدبخت حرف بزن اون که به تو خوبی کرده در ضمن بول بازیکنان رو شرکت داده و بازیکناش مرد بودن که بدون بول بازی کردند نه مثل تو که تا دیدی خبریه تیم رو داغون کردی بجه های مردم رو بدبخت کردی همه تو رو میشناسن این اقا رو هم میشناسن حالا که به تو محل نمیداره شد بد برو که دیکه حنات رنک نداره تو به درد فوتسال نمیخوری اقای فرهادی خجالت بکش فکر نکنم جرات داشته باشی برکردی جهت اطلاعت هم بکم حفاری امثال با مراغی کار میکنه بسوز