کد خبر : 7784
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1393 - 14:22
-

عزمی برای حفظ امتیاز مقاومت در لیگ برتر وجود ندارد!

عزمی برای حفظ امتیاز مقاومت در لیگ برتر وجود ندارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رییس دپارتمان فوتسال البرز گفت: عزمی برای ماندن تیم فوتسال مقاومت در البرز وجود ندارد. ˈرضا ترابیˈ افزود: بعد از کلی تلاش و صعود تیم فوتسال مقاومت به لیگ برتر کشور متاسفانه عزمی برای حفظ این تیم در استان البرز از سوی متولیان تیم و همچنین مسولین استان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رییس دپارتمان فوتسال البرز گفت: عزمی برای ماندن تیم فوتسال مقاومت در البرز وجود ندارد.
ˈرضا ترابیˈ افزود: بعد از کلی تلاش و صعود تیم فوتسال مقاومت به لیگ برتر کشور متاسفانه عزمی برای حفظ این تیم در استان البرز از سوی متولیان تیم و همچنین مسولین استان وجود ندارد و این درد است.

وی اظهار کرد: اکنون تیم مقاومت البرز در آستانه خروج از استان است و بایستی مسوولان در این باره فکری عاجل کنند ، استان البرز بعد از سالها دارای نماینده ای در رشته فوتسال در بالاترین سطح کشور شده است اما برای دوستان ما این مسئله مهم نیست!

ترابی ادامه داد: تیمی که توانست بعد از چهار سال از لیگ دسته سه کشور به لیگ برتر صعود کند و مورد استقبال اهالی این استان قرار گیرد در آستانه خروج از این شهر و استان است.

رییس دپارتمان فوتسال البرز با بیان اینکه بسیاری از استانهای کشور آرزوی داشتن تیمی در لیگ برتر بالاترین سطح فوتسال در ایران را دارند، افزود دیگران در حال تکاپو برای انتقال سهمیه این تیم به شهر خود هستند!

ترابی با تاکید براینکه ما قدر داشته های خود را نمی دانیم و به راحتی فرصت ها را از دست می دهیم ، افزود: ماندن این تیم در استان می تواند جوانان زیادی را به ورزش بکشاند و موجب انگیزه و رشد آنها شود.

وی یادآور شد: ما تمام تلاش خود را برای حفظ این تیم در البرز انجام می دهیم و امیدورایم مسوولان نیز این مهم را جدی بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱

عسیی زاده پس چکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟
اینا خو میگن نگهش میداریم تو البرز تیم مقاومته؟؟؟؟؟

ناشناس سه شنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۵۸

حق ندارید بزارید امتیاز از استان خارج بشه!!حتی به تهران واگذار بشه!!شما که مسول کمیته هستید نباید بزارید !!نه اینکه بشینید کنار بگید نمیتونن!! و بی تفاوت باشید و بزارید از استان خارج بشه این امتیاز!!!

فوتسالی سه شنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲

دریغ از کمی همدلی و عرق به شهر کرج……واقعا حیفه امتیازی که با تلاش جوانان کرجی بدست امده بخواهد با کم لطفی و بی تفاوتی مسولین شهری به راحتی از کرج خارج بشه…میدونید چه شرکتهای بزرگی در کرج فعالیت دارن
چرا مسولین نمیخوان و نمیتونن از زحماته جوانان شهرشون حمایت کنند تا با پتانسیلی که کرج در فوتسال داره تبدیل به یک قطب فوتسال ایران بشه….فقط میشه گفت متاسفم برای کرج و جوانانش..

حسین پنجشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲:۳۰

واقعا مسئولین شهر تهران ۱۲ میلیونی و کرج که ادعاش از پایتخت هم بیشتره باید خجالت بکشند.سال گذشته بیچاره علی صانعی آبروش رو گرو گذاشت تا تیم نیم بند تاسیسات باقی بمونه و امسال هم که دیدی باهاش چگونه معامله کردند.
کرجی ها هم با تمام ادعاشون نمی توانند یک تیم فوتسال رو نگه دارند .خداییش غیرت از هم جاشون می ریزه !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ ما شهرستانی ها حاضریم همت عالی پول جمع کنیم و کمک تهرانی ها و کرجی ها بکنیم تا یک تیم رو حمایت کنند.
ماه رمضون تازه تمام شده شاید فطریه ماه رمضان رو بشه به این کار اختصاص داد.بپرسید شاید بشه.

کرجی یکشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹

سلام با وجود تمام تلاشهای انجام نشده مدیر عامل باشگاه مقاومت این امتیاز هم میپره …………………..