کد خبر : 8927
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1393 - 9:31
-

دهقان:در قم فشار سنگینی روی دروازه‌بانها وجود دارد!

دهقان:در قم فشار سنگینی روی دروازه‌بانها وجود دارد!
دروازه بان تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان این که هنوز ۲۰ درصد قراردادمان با صبا باقی مانده و کسی در این مورد پاسخگو نیست گفت:ترک ماهان تندیس تصمیم درستی بود و برای پیشرفت نیاز به تجربه حضور در تیم جدیدی داشتم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا دهقان  درباره پایان دادن به حضورش در ترکیب نماینده قم در لیگ بر‌تر فوتسال اظهار کرد: ۸ سال است که در ترکیب نماینده قم در لیگ بر‌تر فوتسال بازی می‌کنم اما واقعیت این است که در قم فشار سنگینی روی دورازه‌بان‌ها وجود دارد و اگر یک دروازه‌بان در ۱۰ بازی درخشش داشته باشد و در یک مسابقه اشتباهی از او سر بزند، مسابقات درخشان او نادیده رفته می‌شود و می‌توان گفت در فوتسال قم دروازه بانان مظوم واقع می‌شوند.
وی گفت: شرایط به گونه‌ای پیش رفت که احساس کردم باید برای پیشرفت، حضور در تیم جدیدی را تجربه کنم و با توجه به اینکه شهید منصوری همیشه تیمی مدعی و قدرتمند بوده و از کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است به پیشنهاد این تیم جواب مثبت دادم.
دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: مسئولان تیم ماهان تندیس در فاصله یک هفته به آغاز فصل جدید لطف کردند که رضایت نامه‌ام را صادر کردند البته امیر شمسایی سرمربی تیم به من گفت که ما روی تو حساب کرده بودیم اما من هم دلایلی برای خودم داشتم که توانستم شمسایی را قانع کنم.
دهقان بیان کرد: در دوران حضور در ماهان تندیس با کسی مشکلی نداشتم و رابطه‌ای معقول و دوستانه با تمام اعضای تیم داشتم و به عنوان یک قمی، برای ماهان تندیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم مسئولان ماهان تندیس امسال هم همانند سال گذشته تیم را از نظر مالی به شکل خوبی پشتیبانی کنند.
دروازه‌بان جدید تیم شهید منصوری عنوان کرد: سال گذشته در اواسط فصل مصدوم شدم و پس از آن نتوانستم به شرایط آرمانی برسم و برای من که همیشه برای دروازه‌بان اول بدون می‌جنگیدم بیرون ماندن از تیم خیلی سخت بود اما امسال با پیوستن به یک تیم جدید و تجربه فضایی متفاوت، انگیزه زیادی دارم که فصل بد گذشته را جبران کنم.
وی تصریح کرد: از حضور در تیم‌های قمی مثل ماهان تندیس، صبا و کیش ایر خاطرات خوبی دارم به ویژه از همه هواداران که همیشه پشتیبان تیم بودند و همه مسئولان و تلاشگرانی که برای فوتسال قم زحمت می‌کشند.
دهقان با ابراز گلایه از باشگاه صبا خاطرنشان کرد: در سالی که با صبا نایب قهرمان لیگ بر‌تر فوتسال شدیم تیمی بومی و جوان بودیم اما هنوز که هنوز است ۲۰ درصد مبالغ قراردادمان باقی مانده و کسی در این مورد پاسخگو نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

آقای دهقان۲۰درصدکه خوبه زمزم چی میگی که۷۰درصدپول های بچه‌ها را نداده

هوادار قمی سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

خداییش گلر قابلی هست…..حیف که به حقش نرسید.
ایشاله تو منصوری سربلند باشی.
امسال که نیستی متوجه میشن چه اشتباهی کردن براحتی از دست دادنش.
بازی های خوبت همیشه به یاد ما هوادارا میمونه.

قم مهد فوتسال ایران سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

دوست داریم ممد جون ، ایشالا هر جا هستی موفق باشی داداش ♥

نام ... سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

خداروشکر تو از قم رفتی دیگه برا ایازی حاشیه درست نمیکنی

امیر سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵

خداییش اهل حاشیه درست کردن نیست

بازیکن ماهان سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

داش محمد ایشالا ک موفق باشی

قرچکی سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸

قرچک ب یه گلر خوب نیاز داشت ولی ما بهترین گلرای ایرانو داریم ….مجتبی نصیری،مهدی مصطفیی،محمدی کفکر نکنم یه بازیم بزارن بازی کنی یادت باشه قرچک خودش تیم کلری داره نگلر امید انکه موفق باشی

مهرداد سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲

محمد جان انشالله همیشه موفق باشی و سال کاملأ موفقی رو سپری کنی،خوشحال باش که رفتی چون با وجود ناصر شریفی نمیتونستی تو قم موفق باشی

نام ... سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱

بابا تو که گلر نبودی دلم برای منصوری میسوزد که امسال با گلری مثل تو گل باران میشه

حبیب پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱

فقط بلدی حرف مفد بزنی ممد دهقان تو قلب بچه قمی جا داره