کد خبر : 8959
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 13:12
-

شمسایی:یادمان نرود شمس چقدر شادی برای ما آورد

شمسایی:یادمان نرود شمس چقدر شادی برای ما آورد
مربی- بازیکن تیم تاسیسات دریایی می گوید یادمان نرود که حسین شمس چقدر شادی برای فوتسال ایران به ارمغان آورده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی  درباره شروع فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتسال، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: باید لیگ شروع شود تا شرایط تیم‌ها را به خوبی ارزیابی کرد. با این حال امسال تیم‌های مدعی بیشتر شده‌اند. به نظرم لیگ پر و پیمانی داریم. از سال ۷۸ که من در لیگ فوتسال بازی کرده‌ام هر سال بازی‌ها دشوارتر شده اند. امسال جوان‌ها پخش شده اند و بازیکن خوب زیاد داریم برای همین کار سخت‌تر است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم شما با آمادگی کامل در مسابقات حاضر می‌شود؟، تاکید کرد: مدیریت خوبی که در باشگاه ما وجود دارد باعث شده تا کارها را خوب پیش ببریم. ما از اول ماه رمضان کارها را شروع کردیم و فکر می‌کنم تیم بدی نباشیم. ما با برنامه پیش می رویم. امسال قرار بر این است که جزو بالانشینان باشیم و سال آینده دنبال قهرمانی باشیم.

از شمسایی در خصوص عملکرد تیم دبیری در مسابقات باشگاه‌های آسیا و انتقاد از حسین شمس پرسیدیم که پاسخ داد: من سال خوبی را با آنها سپری کردم و به همه اعضای تیم دبیری خسته نباشید می گویم. برد و باخت همیشه هست و نمی خواهیم بهانه جویی کنیم. مریضی واقعا تیم دبیری را اذیت کرد. من با بازیکنان این تیم در تماس هستم آنها در شرایط خوبی نبودند.

بازیکن مربی تیم تاسیسات دریایی افزود: وقتی تیم می‌بازد همه انتقادها سمت مربی است. ما نباید از شمس انتقاد کنیم. یادمان نرود چه افتخاراتی برای ایران کسب کرد و چقدر شادی را برای این ممکلت آورد. این باخت هیچ وقت از ارزش‌های شمس و دبیری کم نمی کند.

وی همچنین در خصوص درگیری بین بازیکنان این تیم و منصوری قرچک در دیدار تدارکاتی گفت: ما به آنها قول داده بودیم که به قرچک برویم ولی چند بازیکن اصلی مثل مصطفی نظری را به همراه نداشتیم. متاسفانه یک برخوردی بین بازیکن ما و آنها پیش آمد که نباید در لیگ تکرار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

از بابت شادی هایی که آقای شمس برای فوتسال ملی ما ایجاد کردند سپاسگزاریم اما بابت صحبتها و مسایل مختلفی که متاسفانه در باشگاهها ایجاد کردند و جوی بد در فوتسال حاکم شده سخت ناراحتیم. هر شخص دیگری هم چه بازیکن و چه مربی یا مقام دیگری در عرصه رقابت سالم شادی آفرین باشد ممنونیم و از ناجوانمردی در سطحی و از هرکسی باشد بیزاریم

یعقوب چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷

شمسایی تو یکی نمی خواد در مورد استاد شمس و تیم دبیری نظر بدی !! اولا خودت که ترسیدی با این تیم بروی جام باشگاه ها چون میدو نستی که پارسال چکار کردی !! دوما اگرواقعا میخواستی به خانواده دبیری و نماینده تبریز کمک کنی حدا قل به دعوت استاد شمس برای بازی درجام باشگاه ها به عنوان یار کمکی پاسخ مثبت میدادی در حالی تیم دبیری ومردم تبریز این قدر به تو محبت کردن و تیم دبیری رو در اختیار تو قرار دادند حالا ببینیم امسال با اون تیمت چکار میکنی ولی یادت باشه دیگه هیچ محبوبیتی در تبریز نداری !! واقعا که بزدل و ترسو هستی

قرچک پنجشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

واقعا یادمان نرود که تو قرچک ۷ تا خوردیم

حامد پنجشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳

سلطان فوتسال دنیا هستی.تا همیشه