کد خبر : 8972
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 17:38
-

عقابی:اگر کمیته فوتسال با مقاومت برخورد نکند از لیگ کنار می کشیم

عقابی:اگر کمیته فوتسال با مقاومت برخورد نکند از لیگ کنار می کشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا عقابی سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه  اظهار داشت: در فوتسال کشورمان اتفاقاتی رخ می‌دهد که مثال آن را در هیچ جای جهان نمی‌توان یافت. به جایی رسیده‌ام که بارها برای اینکه از فوتبال به مربیگری فوتسال روی آورده‌ام خودم را سرزنش می‌کنم. این چه مدیریت و برنامه‌ریزی است؟ چرا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا عقابی سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه  اظهار داشت: در فوتسال کشورمان اتفاقاتی رخ می‌دهد که مثال آن را در هیچ جای جهان نمی‌توان یافت. به جایی رسیده‌ام که بارها برای اینکه از فوتبال به مربیگری فوتسال روی آورده‌ام خودم را سرزنش می‌کنم. این چه مدیریت و برنامه‌ریزی است؟ چرا تا یک روز قبل از آغاز رقابت‌ها نباید تکلیف قطعی شدن مسابقات روشن شود تا من مجبور نباشم بازیکنانم را که در راه رسیدن به مکان مسابقه هستند را به ساوه بازگردانم.

وی ادامه داد: چه گناهی کردیم که در فوتسال ایران فعالیت می کنیم بعد با همه این مشکلات به عدم کسب عنوان قهرمانی دبیری، گیتی‌پسند، منصوری و تیم ملی اعتراض می‌کنیم. ما بهترین مربیان فوتسال را در کشورمان داریم ولی کار از ریشه خراب است.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه تصریح کرد: چرا کمیته فوتسال در برابر تمام تیم‌ها کوتاه می‌آید؟ چرا فقط تیم‌هایی را که قدرت حضور در لیگ را دارند را نگه نمی‌دارد؟ چرا باید یک روز قبل از شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بازی شهرداری ساوه به دلیل مشکلات تیم دیگری لغو شود تا ما با تمام مشکلات مالی تیم‌داری هزینه‌ای را صرف یک بی‌برنامگی کنیم.

عقابی افزود: من کاری به مشکلات مقاومت البرز ندارم شاید پول نداشتند یا شاید می‌خواستند برای خود وقت بخرند. من به عملکرد و عدم قدرتمندی کمیته فوتسال معترضم. چرا شهردای ساوه باید تاوان تیم دیگری را بدهد این بازی از لحاظ قانونی باید با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تیم ما اعلام شود. هر راهکار دیگری غیر قانونی است و در صورت مشاهده آن به عنوان کسی که یکی از بنیان‌گذاران تیم شهرداری ساوه بودم از مجموعه مدیریت خواهش می‌کنم که به صورت رسمی انحلالمان را از لیگ برتر فوتسال اعلام کنم.

وی در خاتمه گفت: چندین سال است همه جا گفته‌ام برای اینکه فوتسالمان ارتقا پیدا کند باید پرونده نقل و انتقالات یک ماه مانده به آغاز بازی‌ها بسته شود و تکلیف تیم‌ها نیز مشخص شود اما حالا می‌بینیم که هیچ کس در این فوتسال حرف نمی‌شنود و مهم نیست تاوان این حرف نشنیدن‌ها را چه کسی پس دهد. در صورت ادامه این شرایط عطای تیم‌داری و سرمربیگری را به لقایش می‌بخشم و برای همیشه از این ورزش دور می‌شوم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میلاد چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵

آقای عقابی این کار شما نخ نما شده و اگه میخواید گه بعدا پشت سر شما حرف و حدیث نباشد لطفا سر حرفتان بایستید و از لیگ کنار بکشید .
مقاومت میجنگه تا موندن ن ن ن ن

علی چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹

سر حرفت بایست اقای عقابی اگر میتونی!

ساوه ای چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹

سلطانی عقابی،تیمت امسال عالیه. مقاومتم در اندازه ای نیست که واسه شهرداری ساوه مشکل ساز بشه

میلاد پنجشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۲۳

فقط نمیدونم چرا از ترسشون دنباله بهانه هستن که کنار بکشن از لیگ
مقاومت میجنگه تا موندن ن ن ن ن ن

محمد پنجشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

چه ترسى آخه؟
ساوه اى جماعت نمیترسه
کلا با مهد فوتسال ایران مشکل دارن اونم از شن سا
مرسى آقاى عقابى

میلاد. پنجشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۲۶

فقط نمیدونم چرا از ترسشون میخوان از لیگ کنار بکشن
مقاومت میجنگه تا موندن

نام ... چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶

باز هم به نفع تیم گیتی پسند!!!
گیتی هفته اول بازی میکنه و اصطلاحا با جو مسابقات لیگ آشنا میشه و برای بازی با ساوه آماده میشه ولی بازیکنان ساوه بازی اولشون هست و توی شرایط نیستند!

مهرداد پنجشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۲۹

عقابی جان شما حواست به تیم خودت باشه توی مسائل کلان دخالت نکن برا ت مضر سرما میخوری

علیرضا پنجشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

کارهای پارسالت و مصاحیه هاتون بر علیه اقای ابطحی هم حرفه ای بود اقای عقابی!!!

کرجی پنجشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

مقاومت با همین تیم دست و پا بسته اش هم یقه تیمت رو میگیره اقای عقابی
احتمالا این صحبتهات از روی ترس هم هستش

حسین پنجشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

چرا خبرنمیذارید ۲۴ساعت تعطیلی هستید ناسلامتی امروز روزاول بازیهاست حواشی و………

12 شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

آخه کرج کجای فوتسال ایران بوده که ادعا هم داره.ساوه مهد فوتسال .زمانیکه ساوه تیم داشت تو لیگ برتر و ملی پوشها براش توپ میزدند،فوتسال کرج کجا بود.حالا اومده و قد علم کرده!!!!!همیشه یاد بگیر به بزرگترت و. با تجربه ها احترام بزاری..!!؟؟