کد خبر : 8953
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 9:36
-

نجاریان:برای کسب امتیاز با گیتی پسند بازی می کنیم

نجاریان:برای کسب امتیاز با گیتی پسند بازی می کنیم
مدیرعامل باشگاه شهروند ساری تاکید کرد که این تیم علیرغم استارت دیر هنگام برای کسب امتیاز به اصفهان می رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان  اظهار داشت: بازیکنان شهروند با آمادگی خوب برای کسب حداقل امتیاز راهی اصفهان شدند.

وی با اشاره به اینکه این تیم حدود یک ماه گذشته برای حضور در لیگ برتر بسته شد، افزود: در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور امتیاز زمزم اصفهان خریداری شد تا این تیم نماینده شایسته‌ای برای فوتسال مازندران باشد.

مدیرعامل فوتسال شهروند ساری با اشاره به اینکه با مشکلات و تلاش‌های زیاد موفق به خریداری سهام زمزم اصفهان شدیم، یادآور شد: برای حفظ سهمیه بازیکنان باید از همان آغاز لیگ با قدرت مقابل حریفان قرار گیرند.

نجاریان درباره سرمربی تیمش تصریح کرد: سید مهدی ابطحی از مربیان باتجربه فوتسال و تیم ملی است که تجربه مربیگری در تیم‌های مختلف فوتسال کشور را دارد.

وی با اشاره به آمادگی خوب بازیکنان در بازی مقابل صنایع گیتی پسند اصفهان گفت: تیم شهروند براساس قرعه با بدشانسی در همان ابتدا لیگ با تیم نایب قهرمان و مدعی قهرمانی این فصل بازی می‌کند که این هم از بدشانسی‌های تیم شهروند است.

نجاریان از حضور بازیکنان جوان و باانگیزه در ترکیب این تیم خبر داد و ابراز داشت: با حضور یکی از مربیان خوب فوتسال کشور و همت مسئولان استانی و شهرستانی به طور حتم بازیکنان شهروند مشکلات سال‌های گذشته را نخواهند داشت.

مدیرعامل فوتسال شهروند ساری در پایان ضمن حمایت مسئولان استانی و شهرستانی از تنها نماینده فوتسال شمال کشور در لیگ برتر اظهار داشت: این تیم بار دیگر به خاطر دلگرمی و خوشحالی هواداران برای شهروندان ساروی خریداری شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۵۴

انشاها۰۰ موفق باشید
ضمنا ضمن هوشیاری کامل بازیکنان تیم اجازه احساسی بازی کردن در هیچ زمانی از بازی به بازیکنان خود ندهید و حتی مواظب احساسی شدن سرمربی خود باشید