کد خبر : 9056
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1393 - 22:48
-

ساعت ۲ بامداد با میثاق توافق کردم!/ شمسایی هنوز هم در اوج است

ساعت ۲ بامداد با میثاق توافق کردم!/ شمسایی هنوز هم در اوج است

ظهیر کامیاب پس از شکست تیمش برابر تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی از سوی هر دو تیم ارائه شد که به نظر من تاسیسات دریایی با توجه به اینکه خیلی زودتر از تیم ما شروع کرده بود، خیلی هماهنگ تر ظاهر شد و توانست سه

ظهیر کامیاب پس از شکست تیمش برابر تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی از سوی هر دو تیم ارائه شد که به نظر من تاسیسات دریایی با توجه به اینکه خیلی زودتر از تیم ما شروع کرده بود، خیلی هماهنگ تر ظاهر شد و توانست سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

وی افزود: وحید شمسایی در این بازی بسیار خوب برای تیمش بازی کرد و با حضور در همه جای زمین ستاره تیمش بود. به نظر من شمسایی هنوز هم در اوج است. در تیم ما هم همه بازیکنان زحمتشان را کشیدند اما توپ هایمان تبدیل به گل نشد، انشاالله رفته رفته بهتر خواهیم شد.

کامیاب که در اولین بازی لیگ برای میثاق به میدان نرفته مدعی است امسال تابع نظرات سرمربی اش خواهد بود. وی چنین گفت: سال گذشته در اعتراض به بازی ندادن خوراکچی، میثاق را ترک کردم و به تاسیسات آمدم و با اعتمادی که آقای صانعی به من داشتند، توانستیم در نیم فصل دوم ۲۰ امتیاز جمع کنیم و با ۳۰ امتیاز در لیگ ماندنی شویم. امسال اما فقط تمرین می کنم و هر وقت سرمربی صلاح دید به تیمم کمک خواهم کرد. بازیکن بی تجربه ای نیستم و انشاالله نظر آقای لک را هم جلب خواهم کرد.

بازیکن سابق باشگاه السد قطر که موفق به کسب عنوان سومی با این تیم در اولین دوره جام باشگاههای آسیا شده در خصوص نتایج دبیری در جام باشگاههای آسیا، متذکر شد: به اعتقاد من هنوز هم بازیکنان ایرانی در آسیا بی نظیر هستند و اگر مشکل بیماری بازیکنان دبیری پیش نمی آمد، آنها می توانستند قهرمانی را بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲:۲۳

Shoroooo shooooood

حميد یکشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

ظهیر جان عجله نداریم شب درازاست وقلتدربیدار