کد خبر : 9048
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1393 - 17:06
-

شمسایی:امیدوارم میثاق مثل پارسال قدرتمند شود/اگر دنیای حرفه ای نبود جلوی دبیری بازی نمی کردم

شمسایی:امیدوارم میثاق مثل پارسال قدرتمند شود/اگر دنیای حرفه ای نبود جلوی دبیری بازی نمی کردم
وحید شمسایی مربی- بازیکن تیم تاسیسات دریایی از پیروزی در دربی تهران خوشحال است.او در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران حرفهای تازه ای زده است.

تیم تاسیسات دریایی با هدایت وحید شمسایی توانست اولین برد خود در لیگ برتر را کسب کرده و فاتح دربی تهران شود.گفتگوی پایگاه خبری فوتسال ایران با وحید شمسایی را بخوانید:

*اولین بازی شما در فصل جدید چطور بود؟

– بازی اول سختی های خودش را دارد.هنوز تیم ها شکل نگرفته اند و گرفتن امتیاز در زمین حریف هم سخت است اما خدا را شکر با یک بازی منطقی سه امتیاز حساس دربی را گرفتیم.

*از عملکرد بازیکنان رضایت دارید؟

– خیلی خوشحالم که بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند.از آقای صانعی هم تشکر می کنم که بازیکنانی که تربیت کرده بود در تیم کنونی کمک زیادی به ما کردند.برای بازی اول از همه راضی ام.

*تیم میثاق را چطور دیدید؟

– میثاق تیم خوبی است که شاکله اصلی اش را حفظ کرده.تصور می کنم با گذشت زمان آنها بهتر می شوند. چون مربیان خوبی مثل لک،هاشم زاده و فراشی که در تیم ملی هم در کنار هم بودند در تیم میثاق حضور دارند.پارسال ما باحضور خوراکچی در میثاق دو بازی سخت مقابل این تیم داشتیم و تیم بسیار قدرتمندی بودندو امیدوارم امسال هم زودتر در قالب جدید جا پیدا کنند تا تهران همچنان تیم های خوبی داشته باشد.

*بازی با دبیری تیم سابق خود را چطور می بینید؟

-تلاش دوستانم در تیم دبیری بود که باعث شد نتایج خوبی بگیریم و امسال تاسیساتی ها به من اعتماد کنند.هنوز با بازیکنان و مدیران این تیم ارتباط تنگاتنگ دارم و در این بازی برای من نتیجه اصلا مهم نیست.من دوران خوشی داشتم و مردم تبریز هم به من لطف زیادی داشتند.اما دنیای ورزش می طلبد که حالا مقابل این تیم بازی کنم.مطمئن باشید اگر دنیای حرفه ای نبود جلوی دبیری بازی نمی کردم.

*با توجه به خستگی روحی و جسمی دبیری فکر می کنید آنها بتوانند به خوبی ریکاوری کنند؟

-دو تیم پرمهره در لیگ امسال داریم که یکی دبیری است و دیگری گیتی پسند.شانس مسلم قهرمانی این دو تیم هستند.دبیری کادر فنی قدرتمندی دارد و درست است که قهرمانی در آسیا را از دست داده اما مصمم است تا با قهرمانی دوباره در لیگ به آسیا رفته و اعاده حیثیت کند.

*گویا مصطفی نظری هم قرار است به تیم ملی دعوت شود؟

– واقعا از این اتفاق خوشحالم.افتخاری به من زنگ زد و گفت که نظری را به تیم ملی دعوت می کنیم. من نوید بازگشت دوباره او به فوتسال ملی را می دهم.در گذشته فوتسال ما دروازه بانان بزرگی مثل امیر فراشی،اصغر قهرمانی و رضا ناصری را داشته و اکنون هم دروازه بان هایی مثل محمدی،صمیمی،نصیرینیا،موثق ،ابراری نیا و… هستند.با تمام احترامی که برای این بازیکنان بزرگ قائلم باید بگویم نظری یک تک ستاره است با استانداردهای جهانی و از داشتن او خیلی خوشحالم و از اینکه به تیم ملی بر می گردد ابراز خشنودی می کنم.

*و حرف آخر؟

– من از طرف جامعه فوتسال نماینده هستم تا در مراسم تجلیل رئیس جمهوری از قهرمانان شرکت کنم.خوشحالم که فوتسال را فراموش نکرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

mha جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

نکات مصاحبه:
۱:وحیدشمسایی تواکثره مصاحبه هاش یاده دوستش محمودخوراکچی که قراربودباهم کارکننداما…روزنده میکنه.
۲:آخرم کسی موضعه شمسایی روعلیه افتخاری متوجه نشدونمیشه.
۳:همه میدونن که بازی بادبیری نتیجش ازپیش تعیین شدس پس دیگه نیازی به تعریف وتمجیدازاین تیم نیست.
وبازهم ایناچیزی ازشایستگی های وحیدشمسایی کم نمیکنه.

نام ... جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹

Sale dige tu ye tim dige bashi goleraye onjaram be in listet ezafe mikoni?

نام ... جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸

لک مربی خوبی بود گیتی نگه میداشت هاشم زاده خوب بود ی کمکی به تیم ملی میکرد زیراب حیدریان رو زد شد کمک خسوس تقوی لک رو کرد مربی نه سابقه ملی داره نه باشگاهی یسال بازیکن راه اهن بوده هیچ باره فنی نداره مدیریت هم نداره وای به حال میثاق

حميد جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸

وحیدجان اون میثاق وفقط میتونی بامحمودخوراکچی ببینی.تیمی که تیمهای اول تاچهارم لیگ روبدجورآزارداد

هواداره تهران شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۲۸

میثاق بدون مجید رئیسی فقط حالت تفریح واسه تیمهای دیگه داره
تیمی که بزرگتر نداشته باشه تیم بشو نیست

نام ... شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۰۷

تیم میثاق که دوباره باخت رضا لک اولین باخت رو با میثاق تجربه کرد این اول کاره باید دید اینده رو باختهای دیگه منتظرش هست این هفته با قم بازی داری این تیم نیاز به مدیریت داره بازیکنا ۴ ساله کنار هم بازی میکنن تاهفته ۵ فرصت داری رضا لک اقای خبیری با کسی شوخی نداره وابروش رو از سر راه نیاورده

نام ... شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

اقای خبیری حواست رو جمع کن چشم باز میکنی میبینی تیم درحالت سقوط هست این تیم به تاسیسات باخت تیمهای دیگه خیلی قوی تر از تاسیسات هستن ما از شما انتظار داریم

نام ... شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

لک گیتیو با اون همه مهره بیچاره کرد حالا انتظار دارین میثاق و قهرمان کنه حیف از هاشم زاده و فراشی ک خودشونو خراب کردن با اومدن به میثاق