کد خبر : 9037
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1393 - 13:33
-

منصوری: با تیمی که جوانمردانه بازی کرد ناجوانمردانه برخورد شد!

منصوری: با تیمی که جوانمردانه بازی کرد ناجوانمردانه برخورد شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری در مورد شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر فوتسال مقابل تیم ماهان تندیس قم اظهار داشت: من که نبودم و بازی را ندیدم اما اینطور که اطلاع دادند گلر ما دقیقه یک اخراج شد که ظاهرا اخراج هم درست نبوده، ما در بازی چند سال پیش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری در مورد شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر فوتسال مقابل تیم ماهان تندیس قم اظهار داشت: من که نبودم و بازی را ندیدم اما اینطور که اطلاع دادند گلر ما دقیقه یک اخراج شد که ظاهرا اخراج هم درست نبوده، ما در بازی چند سال پیش با تام، که آن مسائل حاشیه‌ای پیش آمد از فدراسیون خواستیم که آن داور را برای بازی‌های ما انتخاب نکنند که متاسفانه بار دیگر شاهد قضاوت وی در دیدارمان با ماهان تندیس بودیم و این مسائل پیش آمد. همچنین ما سه روز قبل از مسابقه گلرمان را از ماهان تندیس جذب کردیم و قول دادیم که از وی در دیدار اول با خود آنها استفاده نکنیم اما وقتی گلرمان اخراج شد، مجبور شدیم او را درون دروازه قرار دهیم که همین امر ناراحتی قمی‌ها را در پی داشت.

وی ادامه داد: تیم ما زیاد تمرین نکرده بود، صرف نظر از داوری، تیم‌ ماهان هم خیلی آماده بود، آنها از سه ماه و نیم پیش تمرینات‌شان را شروع کرده‌اند. ما کلا یک بازی تدارکاتی مقابل تاسیسات داشتیم. البته تیم ما هم خوب و جوان است و در بازی‌های بعدی روز به روز آماده‌تر خواهیم شد. این تیم در دو سه سال آینده نتایج خیلی خوبی خواهد گرفت. یک باخت و دو باخت در ابتدای فصل خیلی روی کار تیم تاثیر نمی‌گذارد. فدراسیون هم باید مراقب باشد که اتفاقاتی رخ ندهد که حق باشگاه‌ها ضایع شود.

عضو هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال در مورد اینکه قرار است در خصوص دیدار انجام نشده مقاومت البرز و شهرداری ساوه در نشست آینده هیات‌رئیسه تصمیم‌گیری شود، خاطرنشان کرد: قرار بود سه‌شنبه هفته قبل هیات‌رئیسه تشکیل جلسه دهد اما برگزار نشد، حالا نمی‌دانم افتخاری نخواست یا نبود، در همان جلسه‌ای که کفاشیان هم بود، قرار شد با دعوت از مدیر شبکه ورزش در مورد پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتسال صحبت شود. ظاهرا این سریال پخش نشدن‌های بازی‌های فوتسال همچنان ادامه دارد و اقبالی وجود ندارد که حداقل دو بازی پخش شود. ما در جلسه هیات‌رئیسه گفته بودیم که در زمینه ورودیه لیگ هم بهتر است با تیم‌ها تعامل شود. در جلسه‌مان مصوب شده بود اگر تیمی معوقه قبلی داشت و ورودیه را نپرداخت، اجازه بازی به آنها داده نشود، اما مقاومت چنین شرایطی نداشت. مثلا می‌شد پنج میلیون نقد و سه تا پنج میلیون چک از آنها گرفت.

وی ادامه داد: آقایان اعتقاد دارند تیمی که ۲۰ میلیون ورودیه لیگ را ندارد، اصلا به لیگ برتر نیاید. ولی ما اگر می‌خواهیم فوتسال را گسترش دهیم نباید اینطور فکر کنیم. همه نقاط کشور را باید با فوتسال درگیر کرد. برخی رشته‌ها که اتفاقا ادعای جهانی هم دارند، شاید تعداد بازیکنانشان در کل کشور به ۱۰۰ نفر هم نرسد اما تیم ملی فوتسال ایران سال به سال تغییر می‌کند و کسی دیگر بازیکنان این تیم را نمی‌شناسد. این رشته خودجوش رشد دارد. در جهت گسترش فوتسال، باید تعامل کرد. مثلا کرمان، گیلان، قزوین، همدان، زنجان، کردستان،‌ همدان و فارس قبلا در لیگ حضور داشتند اما الان ندارند، استان البرز هم وسیع است،‌ ما باید در جهت روند بیزینس سازی در فوتسال تلاش کنیم، تا چه زمانی باید یک گروه، یک فرد و یا یک شرکت خرج کنند و بازخوردی هم نداشته باشند. تنها در سایه پخش تلویزیونی است که هزینه‌ها بازگشت دارد. آقایان اشتباه فکر می کنند که به خاطر ورودیه ۲۰ میلیونی،‌ یک تیم را محروم می‌کنند.

منصوری تاکید کرد: اگر یک تیم با اصرار خواهان حضور در لیگ برتر است، به جای محروم کردن مقاومت، خوب است از آن تیم خواست از لیگ دو استارت بزند و در مدت سه سال به لیگ برتر بیاید. به این شکل چون برای تیمش زحمت کشیده، به راحتی هم از لیگ نمی‌رود.

مدیرعامل منصوری در مورد برگزاری دیدار روز گذشته تیمش بدون تماشاگر نیز گفت: سوالم از حسن‌زاده ریاست محترم کمیته انضباطی این است که اگر ما مسابقه آخرمان با گیتی‌پسند را بدون حاشیه برگزار می‌کردیم و به سادگی می‌استادیم و به این تیم می‌باختیم، گیتی‌ قهرمان می‌شد و دبیری دوم، ما هم که چهارم شده بودیم و این نتیجه در کارمان تاثیری نداشت. آیا واقعا ارزش یک بازی جوانمردانه این است؟ به جای اینکه به ما جایزه بدهند، جریمه و محروم‌مان می‌کنند. ما با بازی جوانمردانه‌مان با گیتی‌پسند مساوی کردیم و دبیری قهرمان شد. درحالیکه می‌توانستیم کاسبی هم بکنیم و بعدا با سرمربی و مدیرعامل و بازیکنان تیم قهرمان دست هم بدهیم و خوش و بش کنیم. گیتی‌پسند از ما شکایت کرد چون ما آنها را از قهرمانی انداختیم. متاسفم برای وضعیتی که در فوتسال به وجود آمده، از سال ۸۹ به این طرف همه آمار کمیته انضباطی علیه ما بوده، آیا این عادلانه است که بگویند تبانی محرز است اما نمی‌توانیم شما را به جام باشگاه‌های آسیا بفرستیم؟

کریم منصوری ادامه داد: این قضاوت‌هاست که در خاطر می‌ماند و این نقطه سیاه در فوتسال است که با تیمی که جوانمردانه بازی کرده، ناجوانمردانه برخورد می شود.

منبع: فارش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

alireza.m جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

دمت گرم…یدونه ای ب خدا

نام ... جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴

عیب نداره تقصیر حسین شمس هست که شما باختید اخه اون فیلم بازیاتونو میده به تیمای دیگه هههههههههههههههههههه

نام ... جمعه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶

وقتی علی رهنما و نصیری نیا رو اذیت میکنی همین میشه دیگه

رحمانی شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۸:۱۶

جهت یاداوری اگه به گیتیم میباختین گیتی قهرمان نمیشد چون دبیری حفاریو برده بود ضمنا همه از بازی زیبای دو تیم راضی بودن حاشیه های بازی و اقای میکروفون بدست باعث محرومیتتون شد

... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

لطفا ننویسید قرچک ورامین، چون قرچک شهرستان مستقل هستش…
این اخطار برای چندمین باره