کد خبر : 9066
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1393 - 10:55
-

داورزنی: اخراج دروازه بان ما سختگیرانه بود

داورزنی: اخراج دروازه بان ما سختگیرانه بود
سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک گفت: فکر می‌کردیم این ‌بار طلسم را بشکنیم و با برد لیگ را آغاز کنیم اما باز هم این اتفاق رخ نداد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داورزنی  در مورد شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر فوتسال مقابل ماهان تندیس قم اظهار داشت:‌ تیم ما خیلی زود گل خورد. بدون تماشاچی بازی می‌کردیم، حضور تماشاگران به لحاظ روحی روی تیم خیلی تاثیر دارد. درواقع نبود آنها یک ضربه بزرگ برای ما بود. گلرمان هم در روند بازی اخراج شد، نمی‌دانم داور درست تشخیص داد یا نه، ولی فکر می‌کنم این اخراج خیلی سختگیرانه بود و ما خیلی زود یک یارمان را از دست دادیم و آنها هم بازی را بستند و هر چه حمله کردیم، نتوانستیم به گل برسیم. در ضد حمله گل دوم را هم خوردیم اما یک گل را جبران کردیم و با باخت دو بر یک به رختکن رفتیم. نیمه دوم هر چه تلاش کردیم به گل نرسیدیم و با وجودی که ۹ دقیقه مانده به پایان بازی، پنج نفره کردیم باز هم نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم و گل سوم را هم روی ضدحمله خوردیم.

وی ادامه داد: بازی اول بود و بازیکنان جدیدی هم به تیم‌مان اضافه شده بودند و هنوز کاملا هماهنگ نبودیم. ما در سال‌های قبل هم استارت خوبی در لیگ نداشتیم. فکر می‌کردیم این‌بار طلسم را بشکنیم و با برد لیگ را آغاز کنیم اما باز هم این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم منصوری تاکید کرد: مهندس منصوری درست می‌گوید، ما سال گذشته جوانمردانه مقابل گیتی‌پسند بازی کردیم و باید از ما قدردانی هم می‌شد اما علاوه بر اینکه، این کار صورت نگرفت حتی جریمه هم شدیم و بازی اول‌مان در لیگ ۹۳ بدون تماشاگر برگزار شد. ما می‌خواستیم لیگ را سالم به اتمام برسانیم.

داورزنی در مورد اختلافاتی که به خاطر استفاده از گلر قمی مقابل ماهان تندیس به وجود آمده، تصریح کرد: این یک بحث اخلاقی بود که بین تقوی و شریفی در مورد آن صحبت شده بود که حداقل منصوری در بازی اول مقابل ماهان تندیس از گلر فصل گذشته آنها استفاده نکند و این استفاده، منع قانونی نداشت. ما هم نمی‌خواستیم از این گلر استفاده کنیم اما وقتی دروازه‌بان‌مان اخراج شد مجبور به استفاده از دهقانی شدیم. هرچند که پایبند به اخلاق هستیم اما راه دیگری نداشتیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.