کد خبر : 9097
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1393 - 18:15
-

عکس/ زندگی شیرین می شود!

عکس/ زندگی شیرین می شود!
پایگاه خبری فوتسال ایران به مناسبت همکار شدن دوباره حسین شمس و عباس ترابیان بعد از سال ها، عکس هایی را برای اولین بار از این دو منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آخرین باری که حسین شمس و عباس ترابیان با یکدیگر همکار بودند به جام ملت های ۲۰۱۰ ازبکستان بر می گردد. بعد از بازگشت از این مسابقات بود که اختلافات بالا گرفت و کار به جایی رسیده بود که این دو روزی چند مصاحبه تند علیه یکدیگر در رسانه ها انجام می دادند. البته چند وقت پیش با تلاش پایگاه خبری فوتسال، شمس و ترابیان در دیدار دوستانه تیم ملی با پایگاه خبری به صورت نمادین با یکدیگر همکار شدند و مراسم آشتی کنان مختصری هم در روز راه اندازی پایگاه خبری فوتسال بین این دو برگزار شد.

اما همکاری رسمی حسین شمس و عباس ترابیان از امروز(شنبه) به صورت رسمی از سر گرفته شد و این دو که از بزرگان فوتسال هستند با عضویت در کمیته فنی فوتسال از این پس برای رشد و اعتلای این رشته در کنار علی کفاشیان، علی رعدی،محمد حسن انصاری فرد و رضا افتخاری کار خواهند کرد.

عکس های زیر نیز به همین مناسبت برای اولین بار از پایگاه خبری فوتسال منتشر می شود. دو عکس اول مربوط به جام جهانی کوچک ۲۰۰۹ برزیل بوده و آخرین عکس هم در جلسه امروز کمیته فنی گرفته شده است.

 

شمس ترابیانشمس ترابیان کمیته فنیkomite fani

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دهقاندوست یکشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۵۳

از مدیریت محترم سایت تقاضا میکنم تصاویرى از آقایان شمس و رعدى بزرکان فوتسال ایران که باهم پس از ۶سال همکار شدند هم بکذارید.