کد خبر : 9071
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1393 - 12:43
-

فلاح: کمیته فوتسال با دید مثبت تری به مقاومت نگاه کند

فلاح: کمیته فوتسال با دید مثبت تری به مقاومت نگاه کند
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: ما ۲۷ ماه زحمت کشیدیم و تیم را از لیگ دو به لیگ برتر رساندیم، حالا به کمک مسئولان تیم و همکاری کمیته فوتسال نیاز داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا فلاح در مورد ممانعت کمیته فوتسال از حضور این تیم در هفته اول لیگ برتر فوتسال به دلیل عدم پرداخت ورودیه مسابقات، اظهار داشت: کادرفنی و بازیکنان ما خیلی زحمت کشیده‌اند، خواهشم از فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال این است که با دید مثبت‌تری به تیم ما نگاه کنند. قبول دارم که کم‌کاری‌هایی بوده و یا ما استانداردهایی را نتوانستیم فراهم کنیم اما ما باشگاه سربازها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان ملی و امید روزی سرباز می‌شوند و اگر تیمی مثل مقاومت در لیگ برتر نباشد، دو سال از مسابقات دور می‌شوند ولی اگر مقاومت باشد، سرمایه‌های ملی از دست نمی‌روند. ما تیمی خصوصی و یا دولتی نیستیم، یک باشگاه سرباز هستیم. ما ۲۱ بازیکن ملی داریم که زیر نظر خسوس تمرین می‌کنند. من تحقیق کرده و اسامی را درآورده‌ام. امسال پنج بازیکن از این جمع سرباز می‌شوند که اگر نتوانند دو سال بازی کنند، عملا ممکن است تیم ملی را از دست بدهند. این نفرات در تیم‌های گیتی‌پسند، راه ساری و دبیری هستند. مثلا شب گذشته نادر حنیفی از گیتی‌پسند به ما ملحق شد تا دوره سربازی‌اش را طی کند.

فلاح تاکید کرد: ما ۲۷ ماه زحمت کشیدیم و تیم را از لیگ دو به لیگ برتر رساندیم. این کار را با مشقت زیاد و بی‌پولی انجام دادیم، حالا برای ماندن در لیگ برتر به کمک مسئولان تیم و همکاری کمیته فوتسال نیاز داریم. امیدوارم تنش ایجاد شده برطرف شود و نتایج آبرومندی را در لیگ بگیریم. باید ورزش را جدی گرفت.

سرمربی تیم مقاومت البرز در مورد اینکه آیا تیمش اجازه حضور در هفته دوم مسابقات لیگ برتر را خواهد داشت، گفت: قرار شده تا فردا ورودیه را بپردازیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، هدف ما حضور در مسابقات است. حتی بلیت هواپیما برای حضور در اهواز را گرفته‌ و هتل هم رزرو کرده‌ایم. فقط منتظر اجازه حضور در لیگ برتر هستیم.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

Hanifi dabiri bode na giti

جبارى شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

آقاى مربى تیمى که نمى تواند ورودیه مسابقات و لوازم أولیه بازیکنان رو تهیه کند بهتر است در لیگ برتر نباشید چون بازیکن ملى پوش در این تیم نا بود میشود دوما شما تا حالا خواب بودید؟؟و از سایت و جراید فهمیدید لیگ شروع شده که یاد شرکت در مسابقات افتاده اید؟؟

نام ... شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

اقا مربی نیاد تو لیگ بهتره با این وضعیت

نام ... شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴

مربی نمیدونه که چه بازیکنی مال کدام باشگاه هست واقعان که

نام ... یکشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

این باشگاه از روی چه معیاری سر مربی خودشو انتخاب کرده؟؟ بد میان میگن سطح فوتسال پایین اومده

بی نام چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

سلام,اگر شما میگی ۲۷ماه زحمت کشیدم کی بود سه بار به خاطر پول قهر کرد رفت,بدشم مربی که به زور شمس میاد تیم میگیره این شخصیت بزرگی نداره,
ثانیا شیرازیه این تیم از کسه دیگه ای بوده,هر کسی بالاسر این تیم بود,این تیم لیگ برتری میشود,خوبه که انسان کمی واقع بین باشه و از کسی که واسه این تیم که هیچ بود از جیبش خرج میکرد,از زندگیش گذشت تا این تیم حفظ بشه برسه اینجا یه تقدیر میکردید,که الان این تیمو به اسم خودتون کردیدو منم منم میکنید,