کد خبر : 9067
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1393 - 11:30
-

ناظم الشریعه: دبیری خسته بود

ناظم الشریعه: دبیری خسته بود
سرمبی تیم حفاری می گوید دبیری در بازی با این تیم خسته بود و این طبیعی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد تساوی یک بر یک تیمش در بازی روز گذشته با دبیری قهرمان لیگ ۹۲ اظهار داشت: “یک بر صفر از حریف پیش بودیم و یک و نیم دقیقه با پایان بازی، آنها گل تساوی را به ثمر رساندند. ما پیش از حضور در لیگ، حتی یک بازی دوستانه هم نداشتیم. امسال تیمی را بسته‌ایم که فقط سعی می‌کنیم خودمان را در رده‌های بالای جدول نگه داریم. یک سری جوان کم تجربه داریم که بازی به بازی بهتر از قبل می‌شوند. از همه آنها به خاطر عملکردشان مقابل دبیری تشکر می‌کنم.”

وی ادامه داد: “به خاطر این جوانی و کم‌تجربگی، چهار، پنج موقعیت صددرصد گل را از دست دادیم. تنها دو هفته است که تمرینات‌مان را آغاز کرده‌ایم. یکی از جوانان‌مان دقیقه ۴۰، گل خالی را از دست داد، با این شرایط فکر می‌کنم تیم نیم‌فصل دوم باشیم که به این شکل هم نتیجه را از دست داده‌ایم. امیدوارم خدا کمک‌مان کند و خیلی امتیاز از دست ندهیم. به آینده خوشبینم.”

سرمربی تیم شرکت ملی حفاری در مورد تیم دبیری هم گفت: “آنها تیم پرمهره‌ای هستند که مربی و امکانات خوبی هم دارند. حرفه‌ای هستند. تیمی که از مسابقات آسیایی می‌آید، حتما شرایطش با بقیه تیم‌ها فرق می‌کند، اما آنها واقعا خسته بودند.”

مربی تیم ملی در مورد حضور در گرندپریکس برزیل و اینکه گفته می‌شود نام مصطفی نظری نیز در بین دعوت‌شدگان به اردوی بعدی تیم ملی است، خاطرنشان کرد: “اینطور که گفته شده، ایران هم جزو دعوتی‌ها به برزیل است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که چند هفته از لیگ را ببینیم و بعد فهرست بازیکنان را اعلام کنیم، ملاک ما عملکرد افراد در لیگ است. البته نمی‌توانیم از بازیکنانی که در لیگ روسیه بازی می‌کنند چشم‌پوشی کنیم. مصطفی نظری هم همین وضعیت را دارد. به هر حال درهای تیم ملی به روی همه باز است و نظری هم که گل سرسبد تیم ملی است.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.