کد خبر : 9078
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1393 - 15:00
-

نیمکت تیم ملی فوتسال تقویت می شود

نیمکت تیم ملی فوتسال تقویت می شود
عضو کمیته فنی فوتسال می‌گوید یکی از موضوعاتی که در جلسه نخست این کمیته با حضور رئیس فدراسیون فوتبال مورد بحث قرار گرفته، تقویت نیمکت تیم ملی فوتسال بوده است.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در خصوص تشکیل اولین جلسه کمیته فنی فوتسال که امروز شنبه برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه برنامه دو ساله تیم ملی فوتسال تا جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا هدفگذاری شد. بر این اساس هماهنگی‌هایی صورت گرفت و حتی علی کفاشیان هم ابراز علاقه کرد تا در یکسری از جلسات بعدی هم حضور داشته باشد.
وی با بیان اینکه خودش به علاوه حسین شمس، علی رعدی، محمد حسن انصاریفرد و سید رضا افتخاری عضو کمیته فنی فوتسال هستند، گفت: قرار شد در برگزاری بازی‌های تدارکاتی مختلف هم همانند گذشته تلاش کنیم. در حال حاضر بازی با کرواسی در برنامه ما قرار دارد. همچنین هماهنگی‌ها برای حضور در مسابقات گرندپریکس برزیل صورت گرفته و منتظریم تا دعوتنامه رسمی به دستمان برسد.
عضو کمیته فنی فوتسال همچنین با اشاره به سایر تصمیمات این کمیته، گفت: قرار شد در بخش آموزش در جهت آموزش مربیان لیگ تلاش مضاعفی صورت بگیرد و ترتیب برگزاری بعضی از دوره‌های آموزشی را در سطح بالا بدهیم.
ترابیان در پاسخ به این سئوال که “شرح وظایف اعضای کمیته فنی فوتسال به چه صورت است”؟ گفت: این کمیته شرح وظیفه ندارد! همه در آن عضو هستند. اگر قرار باشد این جلسات در دفتر علی کفاشیان تشکیل شود، ایشان به عنوان رئیس کمیته حضور خواهند داشت.
وی درباره هدفگذاری این کمیته برای فوتسال ایران، تاکید کرد: هدف اولیه و اصلی ما جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیاست. حالا تا ببینیم اهداف دیگر چه می‌شود!
عضو کمیته فنی فوتسال درباره تعامل این کمیته با خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی و تصمیماتی که این کمیته برای خسوس خواهد گرفت، گفت: قرار شد با خسوس هم جلسه‌ای برگزار کنیم. یکی از مواردی که در جلسه امروز هم بحث شد، تقویت نیمکت تیم ملی و اضافه کردن مربیان جدید است. البته باید جلسه کمیته فنی تشکیل شود تا ببینیم این تقویت باید در چه سطحی باشد.
منبع: مهر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰

درود بر آقای ترابیان…. آقای افتخاری تشکیل این کمیته از کارهای مثبت شما بود و هست.
فقط قدرت اجرایی باید داشته باشه..
در کادر تیم ملی جای مربی بی حاشیه و با دانشی مانند علیرضا رعدی خالیه…
با احترام به آقای ناظم ایشون فاصله اش با خسوس زیاده.. هم سنی هم فنی
ولی اگر آقای رعدی قبول کنه که کنار خسوس باشه تیم ملی و کمیته فوتسال برد میکنه….
امسال مربیانی چون رضا زرخانلی.. محمود خوراکچی افضلی و… از شاگردان ایشون بودن

حسین شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹

یعنی ناظم الشریعه مربی خوبی نیست؟
تو اهواز که میگه همه کارهای تیم ملی با من است!
ناظم سیاه بازی میکنی؟
ما اهوازیها چقدر ساده هستیم!

امید یکشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲

شمس مدیر فنی تیم بشه .فوق العاده است