کد خبر : 9201
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1393 - 19:52
-

پیروزی گیتی پسند و ماهان تندیس در روز توقف منصوری و حفاری

پیروزی گیتی پسند و ماهان تندیس در روز توقف منصوری و حفاری
در روز اول هفته دوم لیگ برتر فوتسال تیم های گیتی پسند اصفهان و ماهان برابر حریفان خود به پیروزی رسیده و منصوری و حفاری در تبریز و اهواز متوقف شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در اولین روز از هفته دوم لیگ برتر فوتسال ایران شاگردان محمد کشاورز در ساوه موفق شدند علیرغم نتیجه تساوی تا آخرین دقایق با درخشش اسماعیل پور، بازی را چهار بر یک را به سود خود خاتمه داده و شهرداری را در کسب امتیازات خانگی ناکام بگذارند. در این بازی احمد اسماعیل پور (دو گل)، محمد طاهری و افشین کاظمی گل های گیتی پسند و مجتبی مریدی زاده تک گل تیم عقابی را به ثمر رساند.

ماهان تندیس قم نیز در سالن حیدریان خود موفق شد در یک بازی پر برخورد که منجر به اخراج مجید حاجی بنده از میثاق نیز شد، با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد. گل های این دیدار را ابوالقاسم عروجی و محمد کرمانی برای ماهان تندیس قم و تک گل میثاق با گل به خودی سعید قاسمی به ثمر رسید.

اما در تبریز شاگردان حسین قضایی نیز موفق شدند بازی دو بر صفر باخته به منصوری را برگردانده و با تساوی دو بر دو به کار خود خاتمه بدهند. در این بازی هادی بافنده و علی محمدی برای پایاسازه و اسماعیل وطنخواه (۲گل) برای منصوری قرچک به ثمر رساندند.

و در آخرین دیدار امروز نیز ملی حفاری اهواز برابر تیم مقاومت تازه به لیگ برتر آمده به تساوی سه بر سه رسید تا دومین تساوی خانگی خود را به دست بیاورد. گل های این دیدار را برای حفاری اهواز شهاب طالبی (۲گل) و بهزاد عظیمی و برای مقاومت البرز پیمان امینی نژاد، مهرداد قنبرزاده، محمد چرخاب به ثمر رساندند.

گفتنی است سه دیدار باقیمانده هفته دوم فردا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار قمی سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶

خداییش ماهان داره رو کاکل ابوالقاسم میچرخه……
دمش گرم خیلی خوب بازی کرد……..

علیرضا سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳

ایول بچه های کرج….شایسته پیروزی بودید ولی متاسفانه در اوج بدشانسی مساوی کردید این مساوی دست کمی از برد نداره در این شرایط در زمین حریف!!!!!
با این همه سختی وکمبودها عالی بودید بچه ها..
دست مریزاد خوش غیرتها ..خسته نباشید..

میلاد سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱

پرچم کرج بالاست و این شروع خوبی بود برای تیم با انگیزه مقاومت و از مدیریت سایت هم گله مندیم که اگه تیم های مورد علاقه شما در زمین حریف ۳ بر ۲ جلو بودن و در ثانیه آخر بازی مساوی میشد جور دیگه پوشش میدادین با همه این تفاسیر ….
مقاومت میجنگه تا موندن ن ن ن ن ن ن ن ن

نام... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

تا زمانی که حفاری با مربی پروازی کار میکنه منتظر ازاین بدترش هم باشه. آخه کدوم مربی عاقلی دروازه بان ملی پوش رو میزاره رونیمکت واز کم تجربه استفاده میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا ما که بازی رو از بالا میدیدم زجر کشیدیم ولی خودش عادی بود!!!!@!!!! حاجتی یکم چشماتو باز کن البته الان روز خوشته به فکر بعدش هم باش $$$$$$$

علی سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸

من در سالن حضور داشتم
نمیخواهم زحمات تیم خوب مقاومت را زیر سوال ببرم ولی اشتباهات ناظم الشر یعه در حین باز ی سبب ساز تساوی دیدار حفاری با مقاومت شد
حفاری باید بدنبال مربی بهتر از ناظم الشریعه باشد

ویژن تهران سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶

اگه میشه عکس های بازیه ملی حفاری و مقاومته البرزو بزارید

نام ... چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۱۹

محمود خوراکچی برگرد به تیمت
این رضای لک ….تو تیمت

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۲۹

ماشالا ماهان خودمون ، ۸ تا امید گرفت بجای ملی پوش ، دو سه تا از بچه ها هم که رفتن ، ایشالا ک امسال بریم آسیا و ب بقیه تیما یاد بدیم که به جای بازی دادن به بازیکنای ۳۰ یو اندی ساله ب جوونا بها بدن
هر چند یکی دو نفر الان دارن تو ماهان با پارتی بازی میکنن ، وقتی با وجود ماهان تندیس و تیمی که سعید تقی زاده و ممد دهقان و یکی دو تا از بازیکنای میثاق تو جام رمضان قم تیمی مثل آرش با جوونای گم نام میاد قهرمان میشه ولی از اون تیم هیچ کس تو ماهان تندیس استفاده نمیشه
پ ن : آقای شریفی روی صحبت با شماست

مهشید چهارشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸

خداییش فقط بهزاد عظیمی حفاری عظیمیو نداشت میخواست چکار کنه؟؟؟؟؟