کد خبر : 9342
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 10:16
دسته‌بندی نشده
-

شمس: احتیاج زیادی به این پیروزی داشتیم

شمس: احتیاج زیادی به این پیروزی داشتیم
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: بعد از ناکامی در بازی‌های آسیایی به این پیروزی احتیاج زیادی داشتیم تا بازیکنان ازلحاظ روحی روانی به شرایط بهتری برسند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز بعد از پیروزی مقابل تیم تأسیسات دریایی تهران  اظهار کرد:تیم فوتسال دبیری بازی را خوب شروع نکرد ولی در ادامه‌ی بازی بازیکنان تیم موفق شدند بازی را در اختیار بگیرند و نتیجه را به نفع خودمان به پایان برسانند.

وی افزود: نیمه‌ی دوم بازی تیم دبیری خوب بازی کرد و در تمام مدت بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و حاکم زمین بودیم که توانستیم با استفاده از فرصت‌های که داشتیم از این فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم و برنده‌ی بازی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ناکامی در آسیا به این پیروزی احتیاج داشتیم تا بازیکنان تیم بازی‌های آسیایی را فراموش کنند و هم دل هواداران را بعد از ناکامی در آسیا مقداری شاد کنیم.

حسین شمس گفت: تیم دبیری زیر فشار شدیدی قرار داشت و در بازی قبلی هم بدون هیچ استراحتی به میدان رفته بودیم ولی خوشحالیم که مقابل تیم خوب تأسیسات دریایی که مربی بزرگی را دارد موفق شدیم پیروز بازی باشیم و سه امتیاز اول خودمان را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تصریح کرد: تیم فوتسال دبیری دربازی‌های آسیایی عملکرد خوبی را داشت ولی به  دلیل برخی از مشکلاتی که به وجود آمد و برخی از مشکلات داوری موفق نشدیم مقام قهرمانی را به دست آوریم که از شرمنده‌ی همه‌ی  هواداران تبریزی  شدیم که امیدواریم با کسب نتایج خوب نتایج بازی‌های آسیایی را جبران کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اکبر پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

آقای شمس با چه رویی میگی عملکرد شما در آسیا خوب بوده؟؟؟ باخت به تایلند و خوردن ۶ گل ازژاپن در نیمه نهایی و و برد با پنالتی از چین!!که اصلا در آسیا محلی از اعراب ندارد عملکرد خوبی است؟ واقعا با صحبت های خود باشعور دوستداران فوتسال بازی میکنید!!! این نتایج چیزی جز افتضاح تاریخی در آسیا نیست و به این راحتی از حافظه اهالی فوتسال پاک نخواهد شد!! برد دبیری هم با این همه بازیکن تراز اول کاملا قابل پیش بینی بود

نام ... پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲

اقای اکبر سواد داری؟ گفته ناکامی تو اسیا، کجا گفته نتیجه خوب، شما یه نهضت سواد اموزی برو

محمدرضا پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

آقای شمس با شما سوم شدن در آسیا هم برای ما افتخار است. اگر خیلی ها آلزایمر گرفتن و افتخارات و روزهای قشنگی رو که شما برای فوتسال ایران رقم زدی رو فراموش کردن، ما یادمون نمیره.