کد خبر : 9406
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1393 - 17:19
-

دبیری: شمس مرد روزهای سخت است

دبیری: شمس مرد روزهای سخت است
ئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: حسین شمس با نتیجه بازی برابر تاسیسات دریایی ثابت کرد مرد روزهای سخت است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرام دبیری اظهار کرد: در دو هفته گذشته حسین شمس تحت هجمه سنگینی از انتقادات بود، اما با پیروزی برابر تیم مدعی تاسیسات دریایی نشان داد که مرد روزهای سخت است و می‌تواند تیم دبیری را به دومین قهرمانی ایران برساند.

وی گفت: عملکرد تیم دبیری در نخستین تجربه بین‌المللی خود در باشگاه‌های آسیا قابل قبول بوده و چه بسا اگر بازیکنان دچار آن بیماری ویروسی نمی‌شدند، تیم دبیری با عنوان قهرمانی آسیا به ایران باز می‌گشت.

دبیری گفت: حسین شمس پرافتخارترین مربی فوتسال آسیا بوده و کارنامه وی به خوبی بر همگان مشخص است و به هیچ عنوان تحت تاثیر انتقادات از ایشان قرار نگرفته و معتقد هستم که وی می‌تواند مجددا فوتسال ایران را به سطح اول آسیا بازگرداند.

سرمربی دو فصل پیش تیم دبیری تصریح کرد: خستگی تیم دبیری در بازی اول سبب تساوی برابر حفاری خوزستان در اهواز شد و نباید فراموش کرد که حریف نیز از مدعیان چند سال اخیر این رقابت‌ها بود، ولی بازی دوم برابر تاسیسات دریایی که به سود تیم دبیری به پایان رسید و حسین شمس به خوبی نشان داد که مرد روزها سخت بوده و می‌تواند تیم دبیری را به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برساند.

دبیری تاکید کرد: در لیگ برتر فوتسال که شش ماه به صورت فشرده و فرسایشی برگزار می‌شود، تیم‌هایی موفق هستند که ضمن بدنسازی مناسب از نیمکت خوبی نیز برخوردار بوده و در کنار آن به بازیکنان جوان توجه داشته باشند که تمام این فاکتورها در تیم دبیری به چشم می‌خورد.

وی گفت: امسال باشگاه دبیری تبریز توجه خاصی به آکادمی خود داشته و می‌توان امیدوار بود که در آینده نزدیک چندین بازیکن از تیم‌های پایه دبیری به تیم بزرگسالان رسیده و به فوتسال کشور معرفی شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین جمعه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸

بابا محک تجربه آمد به میان.بگذار مردم که هیچوقت اشتباه نمی کنند ، قضاوت کنند.

عباس جمعه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵

آقای دبیری نمی خواد اول آسیا بشوید شما فقط با این مربیتون فقط ۶ تا ۶تا از ژاپن گل نخورید که اعتبار فوتسال ایران از بین برود اولی آسیا پیش کش شما!!!در ضمن بابت نگه داشتن شمس در تبریز و کاهش حاشیه فوتسال ایران از شما تشکر میکنیم!!!!!