کد خبر : 9416
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1393 - 10:16
-

نعمتی : مسی ها با تغییر تاکتیک ما را غافلگیر کردند !

نعمتی : مسی ها با تغییر تاکتیک ما را غافلگیر کردند !
سرمربی تیم فوتسال فردوسی گفت: متاسفانه توپ‌هایی که وارد دروازه حریف نکردیم در برگشت وارد دروازه خودمان شد و به قانون فوتبال باختیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،مصطفی نعمتی سرمربی تیم فوتسال فردوسی پس از باخت ۳ بر ۴ تیمش در برابر مس سونگون در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال، در رابطه با این بازی بیان کرد: متاسفانه در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و دقیقا همان توپ‌ها در برگشت توی گل خودمان می‌رفت، این قانون فوتبال است.

وی ادامه داد: متاسفانه در نیمه دوم تاکتیک تیم را عوض کردیم تا همچون مس سونگون به بازی ادامه دهیم اما آن‌ها با تغییر تاکتیک خود ما را غافلگیر کردند و توانستند دروازه ما را باز کنند. در این بازی چند بار توپ‌هایمان به تیرک حریف برخورد کرد اما توی گل نرفت، به هر حال بازیکنانم زحمت خود را کشیدند و قصد توجیه هیچ چیزی را ندارم.

نعمتی در خصوص حضور اعضای کادرفنی در کنار خط بیان کرد: در کادرفنی اتحاد کامل داریم و به صورت یک تیم همدل به کار می‌پردازیم، هدف همه ما کمک به ورزش استان است و فرقی نمی‌کند که چه کسی کنار خط بیاید، همه یک تیم هستیم و دوستان هم تصمیماتی که می‌گیرم را به بازیکنان در کنار خط منتقل می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.