کد خبر : 9412
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1393 - 9:38
-

پایان فوتسال پکیج ایساتیس یزد

پایان فوتسال پکیج ایساتیس یزد
قائم مقام باشگاه پکیج ایساتیس یزد پس از جلسه خود با مدیرعامل شرکت پکیج ایساتیس از عدم تیم داری این باشگاه در لیگ فوتسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجتبی عسکری قائم مقام باشگاه پکیج ایساتیس یزد پس از جلسه خود با مدیرعامل شرکت پکیج ایساتیس از عدم تیم داری این باشگاه در لیگ فوتسال خبر داد.
وی افزود: پس از اتفاقات فصل گذشته که به نوعی مانع از رسیدن تیم فوتسال پکیج ایساتیس به لیگ برتر کشور شد موجب یأس و ناامیدی و دلسردی مسئولین باشگاه پکیج ایساتیس را فراهم نمود و در خرداد ماه آقای حسین آبادی اعلام کردند که از این پس تیمی به نام پکیج ایساتیس نخواهیم داشت اما به کار خود ادامه دادیم و حتی هفته گذشته سرمربی جدید خود را به یزد آوردیم که متأسفانه نتوانستیم ایشان را متقاعد کنیم و مجبوریم تمرینات خود را تعطیل کنیم.
عسکری افزود: سه فصل بسیار موفقی با پکیج ایساتیس یزد داشتیم که از این بابت شخصا از مدیرعامل فهیم و ورزشدوست این شرکت تشکر می کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سید طباطبایی شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

پشت سر تیمی که آه و ناله بازیکن و…باشه همین میشه.اون سه سال موفقییت هم مدیون زحمات آقای باغبان صالحی
بودید وتوی لیگ یک هم که تمام بار تیم رو دوش بازیکنای قزوینی بود که آخرش هم خوب جواب زحمتهاشون رو دادید…..توی کل یزد یه فوتسالیست آینده دار بود (امیدکمالی) که حدود یکماه پیش توی تصادف فوت کرد روحش شاد.

دهقان شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

آقای حسین آبادی از زحمات شما دراین ۳سال تشکر میکنیم امیدوارم همیشه موفق باشید فقط یه خواهش دارم هروقت دوباره خواستید توی لیگ هزینه وتیمداری کنید در انتخاب خودتون دقت کنید که حداقل هم پولت نره و هم همه مجموعه تیم (چه بومی و غیربومی)با خاطره بد لیگ رو تموم کنند….

YAZDI شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

ما هنوز دلیل بازی نکردن تیم پکیج ایساتیس یزد با فردوسی مشهد در بازی برگشت توی یزد رومتوجه نشدیم….کسی هست جواب ماروبده!!!!؟اگه از وقفه برگزاری پلی آف از کمیته فوتسال شاکی بودید
اصلا چرا رفتید مشهد!!؟ آخه این چه تصمیمای عجیببه بعد اینهمه هزینه وزحمتهای کادرفنی و بازیکنای تیم گرفته شد..میدونید چقدر راحت با سرنوشت جوانهای یزدی بازی شد یعنی یک شبه همه چی تعطیل!!!!!!

دهقان شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷

فکر میکردم سایتتون فوتسالیه …….دیدگاهم توهین آمیز نبود ولی شما حذفش کردید واقعا براتون متاسفم

afshar شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

خدابیامرز امید کمالی درسته یزدی بود ولی بازیکن پکیج ایساتیس نبود

saeed شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰

آآقای عسکری مگه شما نمیگفتید برنامه پنجساله داریم واسه آسیایی شدن وبا همین حرفها امتیاز تیم رو مجانی از آقای خبیری گرفتید٬فوتسال بالا بلندی زیاد داره…با اولین نسیم تیم منحل شد!!!!!!!!
اگه بفکر فوتسال یزد هستی چرا الان که قصد تیمداری نداری واسه فروش تیم چوب لای چرخ خریدارها میذاری؟
میگی باشگاه خرج کرده٬ درسته٬در عوضش تبلیغ شده واسه پکیج و فوتسال یزد….

دهقان شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

ممنون که بنظرم ترتیب اثر دادید.

بی طرف شنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲

وقتی تمام هم و غم آقای مدیر در طول فصل بردن تیم محله*ارنوا* توی بازی دوستانه هست و براش از پلی آف هم مهمتره٬ خب بایدم از بازی برگشت تو پلی آف طفره بریم!!!!!!!
چندسال طول میکشه تا آقایون متوجه بشن نماینده یزد توی چه جایگاهی بود(پلی آفُ)
حالا خوبه تا چند سال پیش دست وپا میزدیم سقوط نکنیم لیگ۲
حیف که نتونستیم اومدن پلی آف رسیدن چقدر باارزشه….حیف