کد خبر : 9470
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1393 - 22:20
-

بهروز جعفری: حضور در لیگ اسپانیا افتخار بزرگی برایم است/ این پیشنهاد را باور نمی کردم!

بهروز جعفری: حضور در لیگ اسپانیا افتخار بزرگی برایم است/ این پیشنهاد را باور نمی کردم!

بهروز جعفری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره پیشنهاد تیم باشگاهی اسپانیا به او اظهار کرد: اولش که باورم نمی شد چنین پیشنهادی دریافت کرده باشم! من دو ماه پیش با دبیری قرارداد بستم و سپس با تیم ملی دانشجویان به بازی های دانشجویی اسپانیا رفتم. در آن بازی ها تیم

بهروز جعفری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره پیشنهاد تیم باشگاهی اسپانیا به او اظهار کرد: اولش که باورم نمی شد چنین پیشنهادی دریافت کرده باشم! من دو ماه پیش با دبیری قرارداد بستم و سپس با تیم ملی دانشجویان به بازی های دانشجویی اسپانیا رفتم. در آن بازی ها تیم ما چهارم شد ولی من توانستم عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را بدست آورم. همچنین چند مربی باشگاهی اسپانیا بازی مرا زیر نظر داشتند و نظر خسوس را هم درباره من گرفتند.

وی افزود: باشگاه اسپانیایی ابتدا خبر نداشت که من با تیم دبیری قرارداد دارم. بعد از اطلاعشان به باشگاه ایمیل زدند. خوشبختانه آقای شمس موافق رفتنم به لیگ اسپانیاست. او می گوید حتی حاضرم تیم لطمه بخورد اما جلوی پیشرفت بازیکن را نگیرم.

جعفری همچنین از مشورتش با خسوس کاندلاس خبر داد و خاطرنشان کرد: خسوس نیز به من توصیه کرد به لیگ اسپانیا بروم. دلیل اصلی من برای رفتن به اسپاینا تثبیت جایگاهم در تیم ملی است. از طرفی هم لیگ اسپانیا یکی از بهترین لیگ های دنیا محسوب می شود و افتخار بزرگی است در آن حضور داشته باشم.

ملی پوش دبیری تبریز همچنین درباره زمان حضورش در تیم اسپاینایی به fut5al گفت: قرار است در روزهای آینده قرارداد اصلی را برایم ایمیل کنند و آن را امضا کنم. من بعد از اتمام نیم فصل اول لیگ ایران به اسپانیا می روم و از شروع نیم فصل دوم در تیم جدیدم بازی خواهم کرد. اما قراردادم یک و نیم ساله است و می خواهم تا پایان فصل بعد نیز در این لیگ بمانم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یوسف یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴

Dear behroz..l hope you are successfull in your life wilh rest in god
I belive you are great man..

نام ... یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵

ایشالاه موفق باشی سوغات ما یادت نره مثل قبلی

نام ... دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۰۱

اسم تیمه چیه و توی چه سطحی است?
انشاها۰۰ موفق باشه

M دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۳۷

اقا بهروز تبریک میگم
ایشاا..موفق باشی،زودتر از این ها باید لژیونر میشدی،ولی نشون دادی ک سال ۲۰۰۷ بی خود نبود عنوان جسورترین بازیکن تورنمنت سن پترزبورگ شدی و اقایون جایزه ی ارزنده ی تورو ندادن.

نیما کریمی جمعه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۵:۰۱

چرا بعد از سرتیتر هر خبر یه علامت تعجب میذارین؟
شما کارتون خبر رسانیه نه قضاوت کردن درباره ی اخبار فوتسال.
در ضمن اینقدم تکرارش کردین که بیمزه و خسته کننده شده