کد خبر : 9495
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1393 - 22:47
-

ابطحی: کاش زودتر گل می خوردیم!/ داور مراعات میزبان را کرد

ابطحی: کاش زودتر گل می خوردیم!/ داور مراعات میزبان را کرد
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: ای کاش حداقل 5 دقیقه مانده به پایان بازی گل را می خوردیم تا فرصت جبران و تغییر تاکتیک داشتیم اما متاسفانه در ثانیه‌های پایانی بازی گل را دریافت کردیم و فرصتی برای جبران نداشتیم.

سید مهدی ابطحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران پس از شکست تیمش برابر مس سنگون اظهار داشت: نیمه اول هردو تیم موقعیت های خوبی داشتند ولی موقعیت های تیم ما بیشتر از حریف بود. نیمه دوم حریف به خاطر میزبانی روی دروازه ما فشار آورد ولی برنامه خاصی برای گلزنی نداشت و روی حرکات انفرادی بازیکنانش تکیه کرده بود که ما هم پیش‌بینی آن را کرده بودیم و تا لحظات آخر عملکرد خوبی داشتیم.

وی از عملکرد منتظر ابراز رضایت کرده و افزود: دروازبان ما در این مسابقه خوب بود و بازیکنانم هم نسبتا خوب بازی کردند ولی در دقایقی از بازی تمرکز لازم را نداشتند و زمانی که باید حمله می کردیم حفظ توپ می کردند و بلعکس در زمان حفظ بازی به جلو می رفتند.

ابطحی به عملکرد داور بازی نیز معترض شده و تاکید کرد: داوران بازی عملکرد مثبتی داشتند ولی در برخی صحنه ها مراعات میزبان را می کردند. در بعضی از صحنه های از جمله صحنه تمارض بازیکن مس خیلی خوب عمل کردند و بازیکن مس را با کارت زرد جریمه کردند ولی در صحنه هند رستمی ها بازیکن مس که باید کارت می گرفت و اخراج می شد خیلی ضعیف عمل کردند.

وی ادامه داد: واقعا باید از داور بازی پرسید که چرا در آن صحنه کارت به بازیکن خاطی مس نداد؟! در کل در طی چند سال گذشته عملکرد داوران مان بهتر شده است و فدراسیون نیز باید برای داورانی که خوب سوت می زنند تشویقی و برای داورانی که اشتباه دارند باید تنبیهی در نظر بگیرد تا عملکردشان بهتر از این هم بشود.

سرمربی شهروند ساری در خاتمه به بحث در خصوص مسائل کلان فوتسال در ایران و آسیا پرداخته و یادآور شد: فوتسال ایران در عرصه ملی و باشگاهی در سطح آسیا ضعف پیدا کرده است و فدراسیونی ها باید علت این مسله را پیدا کنند و دنبال راه علاج باشند وغیراینصورت فوتسال ایران روند رو به عقب خود را ادامه خواهد داد و من نیز علل این افت را  می‌دانم.

ابطحی در خاتمه دلایل علت افت فوتسال ایران را  سه مورد دانست و گفت: ما به سه دلیل به مشکل خورده ایم؛۱- سرمایه گذاری در فوتسال پایین آمده است ۲- نحوه اداره کردن فوتسال ایراد دارد و باید قوی تر از این مدیریت شود ۳- محتوای آموزشی که توسط AFC برای کشورها ارسال و در ایران نیز تدریس می شود برای همه کشورها یکسان است و کشوری که فوتسال دارد و کشوری که ندارد یک نسخه ارایه شده ولی ما باید سراغ محتوای به روز و پیشرفته اروپایی و جهان برویم و این دوره ها را برای مربیان مان برگزار نماییم تا سطح فوتسال کشورمان بالاتر رود و از این افتی که پیدا کرده ایم رهایی یابیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ...sari سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

بهانه های پی درپی؛امسالم کاندیدای سقوطیم شک نکنید؛

نیما کریمی جمعه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۵:۱۰

چرا بعد از سرتیتر هر خبر یه علامت تعجب میذارین؟
شما کارتون خبر رسانیه نه قضاوت کردن درباره ی اخبار فوتسال.
در ضمن اینقدم تکرارش کردین که بیمزه و خسته کننده شده