کد خبر : 9475
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1393 - 10:50
-

اکبری: مقاومتی ها انگیزه زیادی دارند!/در بازی های آسیایی فشار زیادی را تحمل کردیم

اکبری: مقاومتی ها انگیزه زیادی دارند!/در بازی های آسیایی فشار زیادی را تحمل کردیم
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: تمام بازی های لیگ برای ما حساس و حکم فینال دارند ولی این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، “بابک اکبری” گفت :بعد از بازی های آسیایی با توجه به خستگی که داشتیم، تمرینات را در تبریز آغاز کردیم تا بتوانیم در بازی های پیش رو با قدرت حضور داشته باشیم.

وی در خصوص بازی در سالن پور شریفی و حضور هواداران توضیح داد: خوشبختانه کفپوش سالن عوض شده است و این موضوع باعث خواهد شد بازی‌های باکیفیت تری شاهد باشیم؛ از تک تک هوادارانی که در بازی گذشته در سالن حضور داشتند تشکر می کنم و امیدوارم با پیروزی هایی که کسب می کنیم سالن پور شریفی را مملو از تماشاگر ببینیم چرا که حضور آنها انرژی مضاعفی به ما می دهد.

اکبری در خصوص دیدار آتی دبیری با تیم مقاومت البرز گفت: این تیم بازیکنان جوان و خوبی در اختیار دارد، در خانه بازی خواهند کرد و به همین دلیل از انگیزه بالایی برخوردار می باشند. درمقابل ما نیز توانسته ایم در بازی گذشته خود به پیروزی برسیم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و تماشاگر پسند در این بازی نیز به پیروزی برسیم.

وی در خصوص بازی هفته گذشته تیمش با تأسیسات دریایی تهران اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در اولین بازی خانگی به پیروزی پر گل پنج بر دو برسیم، تمام بازی های لیگ برای ما حساس و حکم فینال دارند ولی این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: با حضور وحید شمسایی و جذب بازیکنان قدرتمند، تأسیسات دریایی یکی از تیم های مدعی قهرمانی محسوب می‌شود. در بازی های آسیایی فشار زیادی را تحمل کردیم و به همین دلیل نتوانستیم آنطور که کادر فنی از ما انتظار داشت بازی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.