کد خبر : 9478
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1393 - 10:43
-

تقوی: حرفهای نعمتی را پای جوانی و بی تجربگی اش می گذارم

تقوی: حرفهای نعمتی را پای جوانی و بی تجربگی اش می گذارم
سرپرست تیم فوتسال منصوری قرچک گفت: من از نعمتی می‌خواهم که تحت‌تاثیر این و آن مصاحبه نکند، ما این حرف‌هایش را به پای جوانی و تجربگی‌اش می‌گذاریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اکبر تقوی در مورد صحبت‌های اخیر سرمربی تیم فردوسی مشهد در مورد جو سالن قرچک اظهار داشت: باید به نعمتی بگویم که خوب است یک بار به قرچک بیاید و بعد در این مورد اظهارنظر کند. تعجب می‌کنم که او تحت‌تاثیر دیگران قرار گرفته، مگر چیزی از سالن قرچک دیده‌اند که این حرف‌ها را می‌زنند. باشگاه فردوسی به خاطر ساعت پروازش از ما خواست که ساعت بازی را یک ساعت تغییر دهیم و به جای ۱۸، مسابقه در ساعت ۱۷ برگزار شود که ما هم قبول کردیم و توقع داریم که آنها با شانتاژ دیگران صحبت نکنند.

وی ادامه داد: فردوسی سال اول حضورش در لیگ را تجربه می‌کند، ما هنوز حتی همدیگر را از نزدیک ندیده‌ایم. ما حتی با آنها همکاری کردیم و بازیکن به فردوسی دادیم. فکر می‌کنم نعمتی تحت‌تاثیر جوسازی آقایانی که دوست دارند در مطبوعات پرسه بزنند، این حرف‌ها را عنوان کرده است.

تقوی با اشاره به بازی امروز منصوری با فردوسی مشهد در سالن قرچک تصریح کرد: امیدوارم روز خوبی باشد و دو تیم بازی خوبی را ارائه کنند. اینکه سرمربی حریف بگوید با ارائه یک بازی محکم، می‌خواهد تیم ما را شکست دهد، یک بحث است، چون در هر بازی یک طرف برد و یک طرف باخت است، اما اینکه بگویند شرایط سالن عادی باشد، بحث دیگری است. بعضی حرف‌ها تحریک‌کننده است و باید محتاط‌تر در مورد آنها صحبت کرد. فردی می‌آید و در تلویزیون می‌گوید منصوری ۳۹ امتیاز با تقلب در قرچک گرفته، به هر حال حسین شمس مشکلات خودش را دارد و می‌خواهد افکار غلط خود را گردن این و آن بیندازد. خدا شاهد است که ما حتی اکنون نمی‌دانیم بازی‌مان با دبیری کدام هفته لیگ است.

وی ادامه داد: منصوری تیم پرطرفداری است. در خیلی از سالن‌ها ۱۰۰ یا ۲۰۰ نفر بازی‌ها را تماشا می‌کنند اما در قرچک سالن پر می‌شود. من از نعمتی می‌خواهم که تحت‌تاثیر این و آن مصاحبه نکند، ما این حرف‌هایش را به پای جوانی و تجربگی‌اش می‌گذاریم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید امیری دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

گویا ارتباطتون با شمسایی قطع شده بر عکس قبلاً دیگه هیچ مطلبی ازش نمی زنید!!!!!

لیگ برتری دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

اقای تقوی گیرم اقای نعمتی قرچک نیومده باشه فصل قبل ما اومدیم خداوکیلی امنیت جانی نداشتیم. لیدراتون نه ادب دارن نه شخصیت خودتونم که واکنش نشون ندادین ملی پوش تیم ما رو به فحش ونازسزاگرفتن بماند به ترقه و سنگی که توزمین انداختن
شما برین پینت بال بازی کنین که تیروترکشم داشته باشه تیمتونم هرسال قهرمان بشه
قطب فوتسال.

اميرحسين صالحي دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

قرچک چیزی جز حاشیه ندارن
تو فوتبال هم داور رو زدن….
واقعا که

ابوالفضل قاجار دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

شما ها چقدر بچه هستین که خام حسین شمس شدین. با هرکی باید مثل خودش برخورد کرد. حتما تو شهرتون و زمان میزبانی تماشاگراتون یه کاری کردن که جوابش رو تو قرچک دیدین. بعدشم ادب تو نداری که هنوز حرف زدنت رو بلد نیستی. خدارو شکر که تماشاگر و لیدر قرچک این همه حسود دارن. کل فوتسال ایران همگی تعظیم کنید به احترام سید اکبر تقوی…

هوادار قرچک دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰

آقای محترم توقع داری برای کسی که کت خودش را در می آورد و تکان می دهد و همزمان حرکات موزون هم انجام میدهد ( حسین شمس) در قرچک هورا بکشند و برایش کف بزنند؟؟؟ خلایق هر چه لایق!!

نام ... دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵

من برای ناظران بازیهای فوتسال متاسفم که هنوز نتونستند وخودشون را ارزون میفروشن ونمیتونن یه بلنگوچی شهید منصوری را از فضای بازی خرج کنند مربیان وبازیکنان شهدد منصوری بسیار با شخصیت هستند به امید قهرمانی منصوری

نام ... سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۳:۰۷

قرچک مهد حاشیه ایران،قم مهد فوتسال ایران