کد خبر : 9496
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1393 - 22:16
دسته‌بندی نشده
-

تقی‌پور: در تبریز دچار استرس می شویم/ باید روی مشکل گلزنی کار کنیم

تقی‌پور: در تبریز دچار استرس می شویم/ باید روی مشکل گلزنی کار کنیم
سرمربی تیم مس سنگون گفت: بازیکنانم چون در تبریز فقط به برد فکر می کنند دچار استرس می شوند و این موضوع روی عملکردشان تاثیرگذار شده است.

اسماعیل تقی پور پس از پیروزی تیمش برابر شهروند ساری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: در دیدار با ساروی ها  بازی در اختیار ما بود اما دروازبان آنها در این بازی درخششی عالی داشت و خیلی از موقعیت های تیم ما را دفع کرد هر چند که متاسفانه توپ های ما هم در این بازی هم تبدیل به گل نشد و باید روی مشکل گلزنی تیم به صورت جدی  کار کنیم.

تقی پور در پاسخ به اینکه مس سنگون باز هم در ثانیه های پایانی بازی به گل رسیده متذکر شد: بازیکنانمان چون در تبریز فقط به برد فکر می کنند دچار استرس می شوند و با جلو رفتن زمان این استرس بیشتر و بیشتر می شود و روی عملکرد تیم تاثیر می گذارد. با این حال بازهم خدا را شاکریم که توانستیم پیروز بازی باشیم و شرمنده هوادارانمان نشویم.

وی در مورد عملکرد داوران بازی نیز به تمجید از آنها پرداخت و گفت:عملکرد داوران در مجموع نسبتا خوب بود و توانستند بر اتفاقات زمین مسلط عمل کنند.

سرمربی مس سنگون همچنین در مورد اعتراض تیم شهروند ساری در صحنه به ثمر رسیدن گل توسط رستمی ها که توپ با دستش برخورد کرد و بازیکنان شهروند معتقد به اخراج او بودند گفت: مسلم رستمی ها در آن صحنه تعادل نداشت و به نظر من داور تصمیم مناسبی در آن صحنه گرفت.

وی در خاتمه از بازیکنان و کادرفنی تیمش به خاطر عملکردشان و از مدیریت باشگاه نیز بخاطر حمایت از تیم مس سنگون تشکر کرد و خاطرنشان کرد: خدا را شکر تا اکنون به هدفگذاری مان رسیده ایم و شرمنده هواداران نشده ایم و انشاالله بعد از این هم همگام با برنامه هایی که ترسیم کرده ایم به سمت جلو خواهیم رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

s دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱

برو بابا شانس اوردی که نباختی این چه تمیه درست کردی همه حرف هاش الکیه من خودم اونجا بودم تمام بازی در دست تیم ساروی بود خواهش اقای مدیر عامل فکری به حال مس بکن

امیر سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲:۱۹

منم اونجا بود و مالکیت توپ بالای ۶۰ در صد دست مس بود.حتما بیشتر در مورد فوتسال تحقیق کن

بينام سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۶:۲۲

همه دیدن که تیم ساری حتی ی موقیعیت هم نداشت و باید بازیو با اختلاف ۵،۶ گل میباخت

مس قهرمان سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

بابا چی میگین وقتی تو ۲۵ ثانیه ۲ موقیت گل خلق کرد تیم ساروی چه طور تیم شهرمون خوبه به نظر من حق ساروی ها در این بازی باخت نبود تازه گل مون هم هند بود یه کمی قانع باشیم