کد خبر : 9471
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1393 - 9:45
دسته‌بندی نشده
-

تقی پور: با حمایت هواداران به جایگاهی خوب می رسیم

تقی پور: با حمایت هواداران به جایگاهی خوب می رسیم
سرمربی تیم مس سونگون می گویدتیمش با حمایت هواداران به جایگاهی مناسب دست پیدا می کند.

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی حساس تیمش برابر شهروند ساری گفت:بازی با شهروند ساری یکی از سخت ترین بازی های ما می باشد که شخصیت تیمی حریف بالا است و از مربی همچون سید مهدی ابطحی که یکی از مربیان خوب ایران است بهرمند است و ما باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم و با یک بازی هجومی و محکم ۳ امتیاز بازی را در تبریز نگه داریم و از هوادارانمان می خواهم که ما را تنها نگذارند چون این تیم متعلق به آذربایجان و مردم است و مطمئناً با حمایت هوادارانمان می توانیم جایگاهی در شان مس و مردم تبریز کسب نماییم.

تقی پور افزود:برای بازی فردا بازیکن محروم و مصدومی نداریم و تنها حمیدرضا یوسفی بخاطر نرسیدن ITc  نمی تواند مارا همراهی کند که انشالله تا هفته چهارم مشکل او هم حل خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ضد میر معصوم دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

نه خواهش میکنم این تیم متعلق به میر معصوم و دور اطرافیان هست. واسه چی تعارف میکنید

خودم دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

خدا وکیلی روت میشه بگی مربی هستی اخه چیزی از فوتبال می دونی تو