کد خبر : 9479
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1393 - 11:36
دسته‌بندی نشده
-

رعدی:فوتسال بازی صدم ثانیه‌هاست، مربی – بازیکن افتضاح است

رعدی:فوتسال بازی صدم ثانیه‌هاست، مربی – بازیکن افتضاح است
مدرس فوتسال AFC گفت: در هیچ جای دنیا مربی - بازیکن نداریم. فوتبال نیست که شاید پنج دقیقه طول بکشد که یک نفر دوباره توپ به پایش برسد، فوتسال بازی صدم ثانیه‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی در مورد تشکیل کمیته فوتسال اظهار داشت: تشکیل جلسه کمیته فنی فوتسال برای عده‌ای متاسفانه و برای عده‌ای خوشبختانه بود. به هر حال این یک استارت بود و یک سری مسائلی برای آینده پیش‌بینی شد و در جلسات بعدی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. اینکه یک سخنگو نیز انتخاب شد تا هر کسی حرف خودش را نزند، خیلی خوب بود. ترابیان جمع‌بندی همه حرف‌ها و ماحصل جلسه را به اطلاع دوستداران فوتسال می‌رساند. اینکه همه بخواهند در مورد مسائل صحبت کنند، پیامد خیلی خوبی ندارد.

وی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم ارزش کسی را پایین بیاوریم، من پنج سال پیش پیشنهاد تشکیل کمیته فنی را داده بودم و نیاز بود که خیلی زودتر تشکیل شود. امروز فوتسال ما در سراشیبی قرار گرفته، مثلا ما در هیچ جای دنیا مربی – بازیکن نداریم. فوتبال نیست که شاید پنج دقیقه طول بکشد که یک نفر دوباره توپ به پایش برسد، فوتسال بازی صدم ثانیه‌هاست. این کار افتضاح است. چطور بازیکنی که خودش در حال حمله است، از سازمان تیمش و نیمکتش و آنچه که پشت سرش اتفاق می‌افتد، خبر دارد؟ گاهی حتی یک پلک زدن روی نیمکت، باعث باخت تیمت شود.

رعدی با تاکید بر اینکه به اسم آدم‌ها کاری ندارد، خاطرنشان کرد: من به آدم‌ها کاری ندارم و فوتسال را می‌گویم و نگرانش هستم. متاسفانه این اتفاق در حال گسترش است و همچنین یک عده که نه دوره‌ای دیده‌اند و نه تجربه دارند، کار را به دست گرفته‌اند و بعد مربیان خوب کنار مانده و کار نمی‌کنند. امروز فوتسال ما بیمار شده و باید هر چه زودتر مداوا شود وگرنه بعدا نمی‌توان کاری برایش انجام داد. واقعیت را باید بپذیریم. امروز اگر خلاقیت فردی را از فوتسال بگیریم دیگر هیچی نداریم. اینکه ژاپن می‌آید و در فینال ما را می‌برد، برای این است که استراتژی دارد. همه می‌گفتند هر وقت وفایی از بازی بیرون می‌آمد تیم ضعیف می‌شد، این یعنی اینکه ما فقط روی تکنیک فردی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که این هم اشتباه است. استراتژی و تاکتیک تیمی نیاز است. این حرف‌ها را که بزنی، عده‌ای می‌گویند چون در ایران تیم ندارد، می‌گوید، درحالیکه من همین الان تصمیم بگیرم، می‌توانم به تیم‌های خارجی بروم.

مدرس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه دوست ندارد در تیم‌های خارجی کار کند، تصریح کرد: سه هفته پیش رفتم اتریش، اما به توافق نرسیدیم. دوست ندارم پیشنهادات را مطرح بکنم، عده‌ای هستند که می‌گویند از هفت، هشت باشگاه پیشنهاد داشته‌ اما نرفته‌اند. خب اگر پیشنهادی بود چرا قبول نکردید؟! من از باشگاه‌های داخلی پیشنهادی نداشتم، دروغ چرا، بزرگی‌ای که بخواهد با دروغ به دست بیاید، من اهلش نیستم. همین الان عراقی‌ها گفته‌اند بیا، ولی قبول نکرده‌ام، با قطری‌ها کارمان نزدیک به همکاری شد اما بعدا به مشکل خورد، امارات هم همین‌طور. برای من کار کردن در بیرون از کشور خیلی سخت است. دوست دارم در کشور خودم بمانم و کار کنم و اینطور نباشد که اینجا روی من سرمایه‌گذاری شده باشد و بخواهم محصول این سرمایه‌گذاری جای دیگر به بار بنشیند.

وی ادامه داد: به طور کل باید فکری به حال این فوتسال کرد، حالا همین که کمیته فنی تشکیل شده، استارت خیلی خوبی است.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی عبدی دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

آقای رعدی چون به تو تیم نرسیده افتضاح است؟!

نام ... دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

این حرف دل خیلی ها در این فوتسال است ولی عده ای دوست ندارند بشنوند چون منافعشان ایجاب میکند و عده ای هم آنرا مسخره میکنند و چندتانتیجه مقطعی که آن هم با هزارتا حرف و حدیث بدست آمده را میبینند!
مقصر مدیران باشگاهی و حتی ملی آنها هستند که اصلا اجازه رخ دادن چنین کارهایی را میدهند که متاسفانه برخی خود در این کار هم ذینفع هستند
بنشینید و چند سال دیگه نتیجه کارهایتان را ببینید
متاسفانه آن زمان هم مثل بعضی ها که الان ادعای دلسوزی فوتسال را دارند باز هم کار به دست همین افرادی است که سالها به ناحق خورده اند و بزرگ شده اند!

نام ... دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

ادامه نظر قبلی
بله آینده کار دست همان افرادی که سالها قهرمان ملی حسابشان کردند ولی به قول آقای مایلی کهن در حقیقت قهرمان مالی بوده و هستند خواهد بود و باز هم اجازه کار به افراد سالم یا نخواهند داد یا جایی اجازه میدهند که برای خودشان منفعتی نداشته باشد!

نام ... دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

چرا ما ایرانی ها چشم نداریم موفقیت بقیه رو ببینیم و اگر موفق بلشند به هزار موضوع متهم می شوند.

نام ... دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹

اگه فکر میکنی دروغه برو بررسی کن و خودت ببین که توی ورزش بخصوص فوتسال چه خبره

علی شهابی دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

الکی تریبون همه فوتسال نباشید.

عبدالهی دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

به نظر من به جای تخریب دیگران به دنبال این باشیم که از همه سرمایه ها استفاده کنیم. چرا تیم ملی امید یا جوانان ور فدراسیون به امثال رعدی نمیده؟ راه حل این تصمیمات نه تخریب بقیه.

نام ... دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲

این آقا که این شکلی حرف می زنه ، چه کارنامه ای داره ؟!!

حسن زاده از اصفهان دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

آقای رعدی یادت باشه اگر تو تیمی مثل گیتی ، کشاورز انتخاب نمی شد ، امثال تو هم انتخاب نمی شدی . الکی حرص و جوش نخور.

فوتسالی دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸

بله آقای حسن زاده..
چون قومی قبیله ایست همه چیز…
چه شده؟؟؟؟؟ حرف های منطقی یک آدم سالم در فوتسال به برخی برخورده..؟؟؟؟!!!!!!!
قرچک باند خودش را دارد
اصفهان هم همینطور
ساری هم که خانوادگیست..
بله آقای حسن زاده از اصفهان…
در گیتی مربیگری نگردن انگ نیست!!
به هر قیمتی آویزان تیمی شدن ننگ است که خدا رو شکر این ننگ ها به علی رعدی نمیچسبد!!