کد خبر : 9477
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1393 - 10:56
-

فلاح: با احترام مقابل استاد فوتسالم می‌ایستم!/روی کسب حداکثر امتیازها با حمایت تماشاگران، حساب کرده‌ایم

فلاح: با احترام مقابل استاد فوتسالم می‌ایستم!/روی کسب حداکثر امتیازها با حمایت تماشاگران، حساب کرده‌ایم
سرمربی تیم مقاومت البرز می گوید گرچه تیم ناشناخته و جوانی هستیم لیگ برتر را برای نخستین بار تجربه می‌کنیم اما برای یکایک رقابتهایمان برنامه داریم و روی کسب حداکثر امتیازها به خصوص امتیازهای خانگی که با حمایت تماشاگران، حساب کرده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: تیم مقاومت البرز تنها با ۷ بازیکن که مسابقه حضور در لیگ برتر ندارند راهی این رقابت‌ها شده است اما با این شرایط از رویارویی با حفاری که منجر به کسب یک امتیاز شد، راضی هستم.
رضا فلاح افزود: پس از روحیه‌ای که از نخستین رقابتمان در لیگ برتر گرفتیم تمرینات با شرایط مطلوب جسمانی و ذهنی بازیکنان پیش می‌رود که باعث افزایش انگیزه و اعتماد به نفس بازیکنان شده و ما این فاکتور را برگ برنده‌ای برای خود می‌دانیم.
فلاح با اشاره یه جوانی تیمش ادامه داد: تیم ناشناخته و جوانی هستیم لیگ برتر را برای نخستین بار تجربه می‌کنیم اما برای یکایک رقابتهایمان برنامه داریم و روی کسب حداکثر امتیازها به خصوص امتیازهای خانگی که با حمایت تماشاگران، حساب کرده‌ایم تا زحمات چند ساله‌ای که برای رسیدن به لیگ برتر کشیده‌ایم، هدر نرود.

وی افزود: با توجه به شرایط که از لحاظ سخت افزاری و نفری تامین نشده‌ایم، روزهای سختی انتظارمان را می‌کشد اما غیرت و انگیزه بازیکنانم در لیگ ماندگارمان می‌کند. کار خودم را بلدم و در صورتیکه مسئولان ورزش استان همراهیمان کند به هدف می‌رسیم، برای تفریح به لیگ برتر نیامده‌ایم که پس از یک فصل از رقابت‌ها خداحافظی کنیم، مقاومت نه تنها برای بقاء بلکه برای حضوری شایسته در جایگاهی ایده‌آل به جنگ رقبا می‌رویم.

فلاح در ادامه بیان داشت: رقابت دشواری با دبیری در پیش داریم زیرا این تیم قهرمان فصل گذشته و یکی از مدعیان فوتسال است و به امتیاز بازی فردا برای راحت‌تر شدن ادامه مسیر نیاز دارد، بر خلاف دیگر تیم‌ها که دبیری را از نظر بدنی خسته می‌دانند، معتقدم با تیمی پر انرژی و حرفه‌ای رو به رو هستیم که باید برای کسب امتیاز از جان مایه بگذاریم البته باید بگویم از رویارویی با شمس و شاگردانش افتخار می‌کنم زیرا در این دیدار با احترام مقابل استاد فوتسالم می‌ایستم.
منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.