کد خبر : 9571
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1393 - 13:44
-

شمسایی:با وحید اختلاف دارم اما قهر نیستم/قرار نیست در بازی ۱۰ بار روبوسی کنیم

شمسایی:با وحید اختلاف دارم اما قهر نیستم/قرار نیست در بازی ۱۰ بار روبوسی کنیم
امیرشمسایی می گوید با برادرش قهر نیست و قبل از بازی با هم سلام و علیک کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی بعد از برد چهار بر دو تیمش در بازی روز گذشته با تاسیسات دریایی تهران اظهار داشت: بازی بسیار سخت و سنگینی بود. ما از قبل می‌دانستیم تاسیسات تیم قدرتی و فیزیکی است. آنها بازی را خیلی محکم آغاز کردند و یک مقدار هم چاشنی خشونت وارد بازی‌شان شد که همین امر باعث شد دو اخراجی داشته باشند. ما ابتدا دو گل خوردیم اما بعد از این گل‌ها به خودمان آمدیم و نتیجه را جبران کردیم و دو تیم با تساوی دو بر دو به رختکن رفتند. در نیمه دوم هم توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم تا بازی را با برد به پایان برسانیم.

وی در مورد خشن بازی کردن بازیکنان تاسیسات تصریح کرد: آنها در نیمه اول پنج خطائه شدند و به همین دلیل یک پنالتی نصیب ما شد، در نیمه دوم هم خیلی زود پنج خطائه شدند و یک پنالتی دیگر گرفتیم. نمی‌شود گفت اگر خشن بازی نمی‌کردند می‌توانستند ببرند و شاید بازی جور دیگری رقم می‌خورد. آنها تیم خوب و محکمی هستند، هر تیمی ایراداتی دارد که این هم ایراد آنهاست که زیاد خطا می‌کنند. ما این موضوع را پیش از آغاز بازی هم به بازیکنان‌مان گوشزد کرده بودیم که احتمال دارد آنها زود پنج خطایی شوند و باید از این موقعیت استفاده کنیم.

امیر شمسایی ادامه داد: اگر آنها این شرایط را که بی‌محابا روی پای بازیکن حریف می‌روند را برطرف کنند، بردن تاسیسات برای هر تیمی واقعا سخت می‌شود.

این مربی فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا جوانی بازیکنان تاسیسات باعث شده که زیاد خطا کنند، گفت: بچه‌های ما هم جوانند. آنها بازی را خشن آغاز کردند و این اتفاق برای‌شان پیش آمد، شاید اگر کمی آرام‌تر بازی کنند چون فوتسال بازی لحظه‌هاست، بهتر نتیجه بگیرند.

وی که تیمش تنها تیم ۹ امتیازی لیگ برتر فوتسال است، تاکید کرد: توقعات از ماهان تندیس بالاتر رفته، واقعیت این است که از ابتدا نگفتیم قهرمان می‌شویم چون تیم جوانی داریم. ما هفته آینده با دبیری در تبریز بازی داریم که برای آن بازی هم تمهیدات ویژه‌ای خواهیم داشت.

امیر شمسایی در مورد اینکه گفته شد چون وی و وحید شمسایی برخورد سردی با هم روی نیمکت داشتند، این نشانگر تداوم قهر آنهاست، تصریح کرد: این زاده افکار دیگران است. اگر من و وحید از حضور در دبیری با هم قهر بودیم و هر کدام‌مان مسئولیت کامل می‌خواستیم، تیم قهرمان لیگ برتر نمی‌شد. اختلاف سلیقه که همیشه وجود دارد اما به شکلی نیست که با هم قهر باشیم. ما قبل از بازی هم همدیگر را دیده بودیم، قرار نیست که در یک بازی ۱۰ دفعه با همدیگر روبوسی کنیم!

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

داش امیر شمسایی پارسال هم اگر تو نبودى دبیرى قهرمان نمى شد حالا امسال ببین چکار میکنند وحید شمسایی این کاره نیست داش امیر!!!فقط خودت رو عشقه

خوش غیزت سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

فقط داش امیر شمسایی!! وحید جون داداش بدون امیر خان عددی نیستی !! اون ازکویت که بدون امیر خان رفتی اون بلا سرت اومد اینم از امسال !!