کد خبر : 9631
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 10:15
دسته‌بندی نشده
-

تلاش برای المپیکی شدن فوتسال

تلاش برای المپیکی شدن فوتسال
در آینده نزدیک فوتسال هم در بازی‌های آسیایی و هم در المپیک افزوده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فوتسال جزء رشته‌های پرطرفدار و مهیج ورزشی است و هم در ایران و هم در خارج از ایران تماشاگران زیادی را به سالن مسابقات می‌کشاند.

در سال‌های اخیر تلاش زیادی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای افزودن این رشته در بازی‌های آسیایی صورت گرفته است و در آینده نزدیک فوتسال هم در بازی‌های آسیایی و هم در المپیک افزوده خواهد شد.

سرمربی تیم دبیری تبریز ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: فوتسال تمام فاکتورهای حضور در بازی‌های آسیایی را دارد، اما باید قبول کنیم که افزودن این رشته ورزشی در این مسابقات مستلزم برنامه‌ریزی دقیق است.

حسین شمس گفت: اضافه شدن فوتسال به بازی‌های آسیایی مستلزم حضور ۱۶ تیم در این رقابت‌ها است و بیش از ۳۰۰ ورزشکار در قالب تیمی با هم رقابت خواهند کرد و رفت و برگشت، اسکان و تغذیه این تعداد هزینه سنگینی را بر دوش برگزارکنندگان مسابقات خواهد گذاشت.

شمس افزود: سیاست فعلی شورای المپیک آسیا حفظ رشته‌های قدیمی تیمی است و ترجیح می‌دهد به دنبال رشته‌های جدید انفرادی برود که کم هزینه‌تر از فوتسال است؛ در چند دوره اخیر رشته‌هایی نظیر ووشو و کاراته به بازی‌های آسیایی افزوده شده است.

وی خاطرنشان کرد: قطع به یقین فوتسال به زودی هم در بازی‌های آسیایی و هم در المپیک گنجانده می‌شود و با توجه به قدرت فوتسال کشور می‌تواند کسب یک مدال را در این مسابقات برای ایران حتمی سازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسيني چهارشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

عزیزدل برادرالمپیکی شدن یه رشته فرایندبسیارپیچیده ای هستش،الان که داشتن کشتی روبااون سابقه مرخص میکردن واسکواش چندین ساله توصفه.لطفاخبرهای دل خوشکنک الکی ندید