کد خبر : 9642
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 شهریور 1393 - 12:08
دسته‌بندی نشده
-

فیزیوتراپی بودم سر تمرین نرفتم/ اختلاف نظر بود اما تنبیه نه!

فیزیوتراپی بودم سر تمرین نرفتم/ اختلاف نظر بود اما تنبیه نه!
بازیکن تیم دبیری تبریز اذعان دارد، اختلاف نظر کوچکی میان وی و کادر فنی از ابتدای فصل بوده اما به هیچ عنوان بی احترامی‌ و یا حرکت ناشایستی از وی سر نزده است.

بهروز جعفری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: از ابتدای فصل اختلاف نظر و اختلاف سلیقه ای نسبت به زمان حضورم در زمین مسابقه وجود داشت که همواره به نظرات کادر فنی احترام گذاشته و می گذارم. در بازی با مقاومت هم همین اتفاق بود اما کوچکترین بی ادبی از من صورت نگرفت.

وی با تاکید بر اینکه هیچ سابقه بداخلاقی از بهروز جعفری در فوتسال ایران وجود ندارد، تاکید کرد: قسم می خورم من فقط به دلیل ناراحتی، کاور بازی را در لحظه تعویض بر تن نکردم اما اینکه لگد به بطری زده باشم و بی احترامی کرده باشم به هیچ عنوان صحت ندارد. حتی بعد از این موضوع دوباره به زمین رفتم و برای تیمم هم گلزنی کردم. این بازی فیلمبرداری شده و فیلم آن را ببینید.

این بازیکن دبیری ادامه می دهد: این گونه اتفاقات در هر تیمی رخ می دهد و مشکلی درون خانوادگی و طبیعی است. اما اینکه چنین چیزی درشت جلوه داده شده و در اختیار رسانه ها قرار گیرد، به اعتقاد من باشگاه باید عامل و علت آن را به صورت جدی بررسی کند.

بهروز جعفری مدعی است که از تمرینات دبیری منع نشده است: تیم ما پس از یک روز استراحت پس از بازی با مقاومت اولین تمرین خود را انجام داد که از آقای شمس اجازه گرفتم تا با توجه به ساعت حضور دکتر رحیمی در کلینیک باشگاه برای فیزیوتراپی خدمت ایشان بروم و اصلا تنبیهی در کار نبود. امروز هم سر تمرین می روم و مطمئن باشید که در ترکیب اصلی تیم هم برابر ماهان تندیس قم بازی خواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین پنجشنبه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

خدایش یک انسان مودب تو فوتسال ایران باشه آقای جعفری هست الکی حاشیه میسازید

نیما کریمی جمعه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۵:۰۵

چرا بعد از سرتیتر هر خبر یه علامت تعجب میذارین؟
شما کارتون خبر رسانیه نه قضاوت کردن درباره ی اخبار فوتسال.
در ضمن اینقدم تکرارش کردین که بیمزه و خسته کننده شده