کد خبر : 9650
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهریور 1393 - 15:06
-

ابطحی: تماشاگران در بازی با منصوری ما را تنها نگذارند

ابطحی: تماشاگران در بازی با منصوری ما را تنها نگذارند
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: به آینده تیم جوان ساروی در ادامه لیگ خوشبین هستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید مهدی ابطحی بیان داشت: بازیکنان جوان و باتجربه‌ای در ترکیب تیم داریم که این بازیکنان روز به روز با انجام تمرینات خوب آماده‌تر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در بازی مقابل مس سونگون بازیکنان جوانم قدر موقعیت‌ها را ندانستند، گفت: در این بازی کسب سه امتیاز حق بازیکنانم بود که در نهایت با بی‌دقتی بازیکنانم در امر گلزنی شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با بیان اینکه مس سونگون تیمی نبود که در برابرش شکست بخوریم، ابراز داشت: اگر در این دیدار موقعیت‌های تیم ما به گل تبدیل می‌شد، کسب سه امتیاز این بازی برای شهروند بود.

ابطحی درباره عدم گلزنی بازیکنان تیمش در برابر حریفان گفت: باید در تمرینات روی گلزنی بازیکنان بیشتر کار شود تا بازیکنان چهار چوب دروازه را بهتر بشناسند.

وی با بیان اینکه تیم شهروند دو هفته قبل از مسابقات به وی سپرده شد، ادامه داد: بازیکنانم نمره قابل قبولی مقابل حریفان دارند و به طور حتم بازیکنان هفته به هفته بهتر می‌شوند.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به اینکه تازه اوایل لیگ است و تیم نتیجه خواهد گرفت، افزود: این تیم در صورت آمادگی و حمایت مسئولان می‌تواند از مدعیان لیگ شود و در بالای جدول جای گیرد.

ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: از تماشاگران می‌خواهیم که در بازی مقابل شهید منصوری قرچک تیم و بازیکنان را تنها نگذارند و برای تشویق تیم وارد سالن ورزشی شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱

اقای ابطحی شما مربی منصوری بوده اید و ان را به اوج رساندید برای شم وتیمتان ارزوی موفقیت میکنیم هوادار منصوری

ع جمعه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲

پارسال هم این حرفها را میزدی

ساري شنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

اقای ع. اتفاقا من خبر دارم که پارسال اقای ع که شاید خودت باشی تو کار ابطحی گذاشت و دوباره ساوه رو تحویل گرفت. بحث عملکرد پارسال ابطحی با همه دوران مربیگریش جداست.

نام ... شنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

عیار ابطحى هرچه که هست تا هفته ۸-۹ مشخص میشود