کد خبر : 9647
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهریور 1393 - 13:05
-

شمس:جعفری غرغر کرد اما گل هم زد

شمس:جعفری غرغر کرد اما گل هم زد
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: جعفری به این دلیل که دیر او را به زمین فرستادیم غُرغُر کرد اما بعد اشتباهش را پذیرفت و در نیمه دوم وقتی به زمین رفت، گل هم زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس در مورد اینکه گفته می‌شود بهروز جعفری با کادر فنی دبیری درگیری داشته و بابت کم بازی کردن عصبانی شده است، اظهار داشت: ظاهرا به تلافی درگیری‌هایی که در تیم‌های دیگر وجود دارد، خواستند تیم ما را هم وارد حاشیه کنند. هیچ داستانی نبود، جعفری گفت مچ پایش درد می‌کند و با نظر و هماهنگی پزشک تیم می‌خواهد به فیزیوتراپی برود که گفتم برو و فردا در تمرین حاضر باش، او همین کار را هم کرد.

وی ادامه داد: در بازی آخرمان با مقاومت البرز، جعفری به این دلیل که دیر او را به زمین فرستادیم غُرغُر کرد، وقتی در پایان نیمه اول به رختکن رفتیم با او صحبت کردم که قبول کرد اشتباه کرده و بعد در نیمه دوم وقتی به زمین رفت، گل هم زد. اصلا اینکه بطری پرتاب کند و لگد بزند، این داستان‌ها را نداشتیم. همه این‌ها زاییده تفکر دوستانی است که دوست دارند دبیری به حاشیه برود. قطعا اگر موضوع دیگری وجود داشت از او در نیمه دوم بازی استفاده نمی‌کردیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال تصریح کرد: باید این را بگویم که فوتبال و فوتسال، مثل شطرنج و پینگ‌پنگ نیست و با این رشته‌ها فرق دارد. در این دو رشته درگیری هست، خطا هست، بازیکن عصبانی می‌شود و گاهی از کوره درمی‌رود و این جزو طبیعت فوتبال و فوتسال هست. اگر قرار بود با هر اعتراضی بازیکن را اخراج کنیم که تا امروز اصلا بازیکن نداشتیم. باید به دوستان هم تاکید کنم که زیاد روی تیم ما وقت نگذارند و سراغ تیم‌هایی بروند که واقعا حاشیه دارند. تیم ما هیچ حاشیه‌ای ندارد.

شمس در مورد دیدار هفته چهارم تیمش با ماهان تندیس قم که روز شنبه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که برابر تیم صدرنشین لیگ نتیجه لازم را بگیریم. بازی بسیار سختی با تیم خوب ماهان تندیس داریم. این بازی در تبریز برگزار می‌شود و امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.