کد خبر : 9645
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهریور 1393 - 13:01
-

لک: میثاق از نظر رفتاری و شخصیتی هنوز مشکل دارد

لک: میثاق از نظر رفتاری و شخصیتی هنوز مشکل دارد
سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: امیدوار بودیم که بعد از هفته پنجم، بازی‌ها به خاطر گرندپریکس تعطیل شده و تیم‌مان را تقویت می‌کنیم که بازی‌ها به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک در مورد وضعیت تیمش در لیگ ۹۳ اظهار داشت: تیم ما کارش را خیلی دیر شروع کرد. بدنسازی خوبی را پشت سر نگذاشتیم و در نقل و انتقالات هم خوب عمل نکردیم. یکی دو بازیکن نیز از جمع ما جدا شدند و به همین دلیل رفته‌رفته وضعیت‌مان بهتر خواهد شد.

وی که تیمش بعد از دو شکست، در هفته سوم مقابل پایاسازه به پیروزی رسید، گفت: بازی گذشته را که بردیم، از نظر روحی و روانی وضعیت بهتر شد. البته هنوز کار زیادی داریم و امیدوار بودیم که بعد از هفته پنجم بازی‌ها به خاطر گرندپریکس تعطیل می‌شود و می‌توانیم تیم‌مان را در این مدت تقویت کنیم که متاسفانه گرندپریکس به ماه نوامبر موکول شد. به دنبال جذب دو، سه مهره دیگر هستیم.

این مربی در مورد دیدار هفته چهارم تیمش برابر فردوسی مشهد تصریح کرد: فردوسی بازی هفته اولش مقابل فرش‌آرا که درواقع یک دربی بود را به نفع خود تمام کرد. در قرچک هم آنها دو بر صفر پیش بودند اما بعد بازی را با شکست عوض کردند که شاید دلیل آن هم این باشد که امسال برای اولین بار در لیگ برتر بازی می‌کنند و کم تجربه‌اند. آنها گرچه تازه به لیگ برتر آمده‌اند اما تیم خوبی هستند و مهره‌های خوبی هم جذب کرده‌اند و ما یک دیدار سخت برابرشان خواهیم داشت. امیدوارم با تلاش بتوانیم روند صعودی‌مان را ادامه دهیم.

رضا لک که سال گذشته سرمربی تیم گیتی‌پسند بود، در مورد تیم‌های مدعی لیگ ۹۳ خاطرنشان کرد: مدعیان لیگ امسال زیادند و تا اینجای کار هم نتایج خیلی نزدیک بوده، یکی دو هفته دیگر مدعیان کاملا خود را نشان خواهند داد. فکر می‌کنم پنج تیم هستند که تا روزهای آخر لیگ، شانس قهرمانی دارند. گیتی‌پسند، دبیری، تاسیسات دریایی، ماهان تندیس قم و فرش‌آرا از جمله این تیم‌ها هستند که هم خوب یارگیری کرده و هم شرایط خوبی دارند. در کنار این‌ها نباید از منصوری و میثاق هم گذشت.

سرمربی تیم میثاق در خصوص حاشیه‌ای که در تیمش ایجاد شده و یکی از بازیکنان نسبت به کم بازی‌ کردنش گله دارد، گفت: به خاطر اینکه کادرفنی خیلی دیر تکمیل شد، هنوز بحث عدم شناخت وجود دارد و مشکلاتی از نظر رفتاری و شخصیتی هست. این تیم مدتی با کادرفنی دیگری کار کرده و حالا کادر عوض شده و زمان می‌خواهد که مربی با بازیکن و بازیکن با مربی هماهنگ شود. مسئله خاصی نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵

یعنى شما میخوایید تیمى که محمود خوراکچی باهاش کار کرده از نظر شخصیتى ایراد داره…
نه عزیز من برو ایراد رو تو خودت پیدا کن…
یه مربى باید بتونه به تیمش شخصیت بده

عااااااااااشق سلطان خوراکچیییییی شنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۴۱

تو فک کردی میتونی مثل خوراکچی ارامش بدی به تیم

حميد شنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶

همین مصاحبه شمانشون میده جوتیمی وشخصیت شمارو.وقتی آقای خوراکچی میثاق روتحویل گرفتن هیچ مصاحبه ای علیه کادرقبلی انجام نداد.حتی اجازه ندادکه عکس کادرقبلی روازدیواربردارن.حالامیگی شخصیت تیمی.شب درازاست وقلندربیدار.

جواد یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

حرف حق زدم نذاشتید توسایت خدا که هست فقط رضا لک