کد خبر : 9676
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1393 - 20:31
-

قضایی: تاوان جوانی مان را می دهیم/ ITC عباسیان رسید

قضایی: تاوان جوانی مان را می دهیم/ ITC عباسیان رسید
سرمربی تیم فوتسال پایا سازه تبریز گفت: تاوان جوان گرایی را در لیگ می دهیم و دو گل که در بازی های اخیر دریافت کردیم روی همین اشتباهات فردی ناشی از جوانی تیم ما بود.

حسین قضایی سرمربی تیم پایاسازه آذربایجان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شرایط تیمش اظهار داشت: متاسفانه به خاطر حضور ایران در جام جهانی کوچک بازی‌های لیگ بصورت فشرده و ۴ روز یکبار برگزار می شود که این فشردگی برای تیمی مثل ما که کارمان را دیر شروع کرده ایم بسیار سخت است. تیم ما که جوان و کم تجربه است با این فشردگی فرصتی برای هماهنگی و تمرینات تاکتیکی ندارد.

وی همچنین سه بازی آینده تیمش برابر تاسیسات دریایی،ماهان تندیس و دبیری را سخت عنوان کرد و گفت:هر سه تیم جزء بالا نشینان جدول هستند و فشردگی بازی ها و آماده نبودن بازیکنانمان از لحاظ بدنی کار را برایمان سخت می کند ولی با وجود این شرایط ما نا امید نیستیم و بازیکنانم برای این بازی ها انگیزه خاصی دارند و می خواهند خودشان را ثابت نمایند.امیدوارم بتوانیم نتایج لازم را در این ۳ بازی کسب کنیم.

قضایی در مورد حاشیه های به وجود آمده در بازی قبلی تیمش برابر میثاق گفت:چه زمانی که در دبیری و چه زمانی که در هلال احمر بعنوان مربی فعالیت داشتم در مصاحبه هایم به سالن میثاق اشاره کرده ام. در زمین میثاق تماشاگران از نیمکت به زمین نزدیکترند و هرکاری دوست داشته باشند می توانند انجام دهند.در بازی قبلی هم تماشاگران با فشار روی داور،داور را تحت تاثیر قرار دادند و به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد که در این شرایط تیم ما گل دوم را از میثاق دریافت کرد.

قضایی تیم های دبیری،ماهان تندیس،تاسیسات و مس سونگون را بعنوان مدعیان قهرمانی عنوان کرد و در مورد گیتی پسند گفت:کشاورز که بعنوان بازیکن-مربی در این تیم فعالیت می کند دنبال اسکلت بندی تیم و کسب تجربه برای سال آینده است و بنظرم این تیم مدعی قهرمانی نخواهد بود.

وی در مورد عدم بازی کردن اسماعیل عباسیان در بازی گذشته گفت:در دو بازی اول ITC عباسیان نرسیده بود و بازی گذشته نیز بخاطر آماده تر بودن ناصر اسماعیلی از عباسیان استفاده نکردیم.اسماعیل عباسیان واقعا بازیکن حرفه ای است و من بعنوان مربی از نحوه تمرین کردن و زندگی و اخلاق تیمی او لذت می برم.مطمئناً عباسیان در ادامه راه خیلی کمک خواهد کرد.

قضایی در آخر افزود: لیگ برتر امسال با حضور اشخاصی همچون شمس و بازیکنانی چون طیبی جذابتر شده و تیم های حاضر در لیگ قوی تر هستند و بطوری که امسال ۵-۶ مدعی قهرمانی داریم و از همین ابتدای کار تکلیف تیم قهرمان و سقوط کننده مشخص نیست که همین امر باعث بالا رفتن سطح مسابقات می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.