کد خبر : 9678
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1393 - 21:05
-

وحید شمسایی: فعلا که توپ برای ما نچرخیده است/ برای جوانترها تورنمنت های متعدد برگزار کنند

وحید شمسایی: فعلا که توپ برای ما نچرخیده است/ برای جوانترها تورنمنت های متعدد برگزار کنند
سرمربی تاسیسات دریایی تهران گفت: شرایط بازی ها در سه هفته گذشته به گونه ای بوده که فعلا توپ به کام ما نچرخیده است و همین باعث ایجاد تزلزلی در تیم شده است، برای رهایی از این شرایط باید کار کنیم و مطمئنا هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد دیدار حساس تیمش برابر پایا سازه تبریز گفت:  تیم ما در بحران است و از طرفی ۲ بازیکن اصلی خودمان را در این بازی نداریم اما بازی سختی برای هردو تیم خواهد بود. پایا سازه دارای بازیکنان خوب و جوانی است که از یک کادرفنی خوب بهره می برد و از طرفی هم بازی کردن جلوی تماشاگران پورشور تبریزی کار را برای هر حریفی سخت می کند.

سرمربی تاسیسات دریایی تهران در مورد فشردگی بازی ها نیز گفت: بالاخره این برنامه از قبل تنظیم شده و ما هم تابع نظر کمیته فنی هستیم. از هفته آینده دوباره فاصله بین بازی ها یک هفته خواهد شد و بعد تعطیل خواهد شد که می توانیم از این تعطیلی استفاده بهینه را برای بهبود شرایط مان داشته باشیم.

وی که اواخر بازی دبیری و ماهان خودش را به سالن رسانده بود، در مورد این بازی نیز چنین گفت: هردو تیم از تیم های قدرتمند لیگ هستند. تیم قم از کادرفنی قوی و بازیکنان خوب بهره می برد و از طرفی تیم دبیری هم از لحاظ مدیریت، کادر فنی،بازیکن جزء تیم های بسیار خوب ایران است و این بازی هم بازی بالانشینان بود که در نهایت قم موفق شد ۳ امتیاز بازی را کسب کند.

شمسایی تیم های دبیری، فرش آرا، ماهان تندیس، گیتی‌پسند را به عنوان مدعیان قهرمانی نام برد و افزود: شرایط لیگ امسال بسیار متفاوت است و همه تیم ها کار سختی را در پیش دارند.

سرمربی تاسیسات دریایی تهران در مورد علت افت فوتسال ایران نیز گفت: باید یک برنامه ریزی مدونی در فوتسال داشته باشیم الان به یک چرخش فوتسالی رسیده ایم که جوانان خوبی وارد فوتسال شده اند ما باید به این جوان ها اعتماد کنیم و برای این جوان ها تورنمنت ها و بازی های زیادی برگزارکنیم تا انشالله تجربه های لازم را بدست آورند.

شمسایی در خاتمه افزود: یکسال در تبریز زندگی کرده ام و از مردم  این شهر خاطرات خوبی دارم و برای تیم پایا سازه هم آرزوی موفقیت می کنم و انشالله بتوانیم با یک بازی تماشاگرپسند جواب محبت این تماشاگران را بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

masood چهارشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

توپ اکربرای شما اقا وحید چرخیده به خاطر امیرشمسایی بوده همه فهمیدن شما شاید بازیکن بزرکی باشید امامربی کوچکی هستید