کد خبر : 9679
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1393 - 21:34
-

وفایی: دبیری را خوب آنالیز کرده بودیم/ استفاده زیاد از چند بازیکن احتمال مصدومیت را بالا می برد

وفایی: دبیری را خوب آنالیز کرده بودیم/ استفاده زیاد از چند بازیکن احتمال مصدومیت را بالا می برد
بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: طی چند روز گذشته دبیری را بخوبی آنالیز کرده و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم که موفق شدیم با کمک خدا و تلاش بازیکنان 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

علیرضا وفایی بازیکن ماهان تندیس قم که در پیروزی تیمش برابر دبیری تبریز نقش پررنگی داشت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی خوب و درگیرانه ای بود. به هر حال تیم ماهان  تندیس هم یک تیم جوان است که تا این جای کار هم این جوان ها عملکرد خوبی داشته اند ولی بازهم نیاز داریم تا روی نقاط ضعف مان کار کنیم و فعلاً بازی های اول لیگ است و نمی توان در مورد قهرمانی حرف زد.

علیرضا وفایی در مورد اینکه ماهان تندیس تا کی به همین روال می تواند ادامه دهد، گفت: بچه‌های تیم تمام تلاششان را برای موفقیت تیم انجام می دهند ولی با توجه به اینکه از چند بازیکن بیشتر در ترکیب استفاده می شود و لیگ فرسایشی داریم احتمال مصدومیت و اخطار و محروم شدن زیاد می شود. امیدوارم که بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و این اتفاقات رخ ندهد.

وفایی در مورد جو سالن پورشریفی تبریز نیز گفت: جو سالن بسیار خوب بود تماشاگران دبیری مشغول تشویق تیم خودشان بودند و با تیم حریف کاری نداشتند و ما هم توانستیم با ارایه فوتسال تماشاگرپسند پیروز این بازی شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

لیورپول یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۸:۲۸

جادوگر اسیا

قم مهد فوتسال ایران یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

تو که جادوگر فوتسال مایی ، آهای علی وفایی
تو خورشیدی ولی غروب نداری آهای علی وفایی
گلای تو امید قهرمانی آهای علی وفایی
تو سروری ولی سالار نداری آهای علی وفایی