کد خبر : 9664
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1393 - 15:13
-

پخش زنده نبرد بالانشین ها از شبکه سهند

پخش زنده نبرد بالانشین ها از شبکه سهند
بازی تیم های دبیری تبریز با ماهان تندیس از شیکه سهند پخش می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرزاد کاویانی اظهار داشت: محل بازی تیم های دبیری تبریز با ماهان تندیس قم از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور سالن شهید پورشریفی تبریز است.
وی افزود: امروز پیامکی ناشناس از یک سامانه به هواداران و برخی از عوامل باشگاه دبیری تبریز ارسال شده است که محل برگزاری بازی تیم های دبیری تبریز با ماهان تندیس قم را سالن علوم پزشکی ذکر کرده بود.
مدیر اجرایی باشگاه دبیری تبریز ذکر کرد: در سایت باشگاه و پوستر چاپ شده و همچنین پیامک های ارسالی این باشگاه محل بازی سالن شهید پورشریفی معرفی شده است.
کاویانی سایت باشگاه دبیری تبریز را رسانه رسمی این باشگاه در اطلاع رسانی ذکر کرده و ابراز داشت: کلیه پیامک های ارسالی از این باشگاه با امضای روابط عمومی بوده و سایر پیامک ها ارسالی در مورد باشگاه دبیری تبریز مورد تایید این باشگاه نمی باشد.
وی همچنین از پخش زنده بازی تیم های دبیری تبریز با ماهان تندیس از شیکه سهند خبر داده و افزود: این بازی راس ساعت ۱۷/۳۰ از شبکه سهند روی آنتن می رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ماهان شنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸

سهند سیری چنده. تو تبریز سهند نشون میده بقیه چی؟ مردشور صدا سیمارو ببرن که بازی های مسخره فوتبالو پخش میکنه فوتسال که افتخار ایرانه رو به زور پخش میکنه

سيروس شنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴

من با ماهان موافق هستم. انصافا باید پخش زنده از شبکه سه یا ورزش باشه.