کد خبر : 9724
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1393 - 11:01
دسته‌بندی نشده
-

مرتضایی: بازیکنانم باید به این باور برسند که قوی هستند

مرتضایی: بازیکنانم باید به این باور برسند که قوی هستند
مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت:از نتيجه رقابت كه به كسب يك امتياز بازي انجاميد ناراضي‌ هستم زيرا تمام اين ناكامي ها به دليل عدم خود باوري حاصل مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد پس از کسب یک امتیاز در خانه حفاری اهواز گفت: بازی با حفاری  در نیمه اول پایاپای دنبال شد و با این که یک گل دریافت کردیم توانستیم به تساوی برسیم و موقعیت هایی هم داشتیم . اما در نیمه دوم به طور کامل بازی در اختیار تیم ما بود و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و می توانستیم به برتری برسیم. در نیمه دوم چند موقعیت بسیار عالی داشتیم که یک بار توسط صمیمی دفع شد و در دیگر دفعات با بی دقتی توپ ها را از دست دادیم. به اعتقاد بنده در این بازی دو امتیاز به راحتی از دست دادیم و از این بابت ناراحتم.  البته بازیکنان فرش آرا تلاششان را کردند و بازی خوبی ارائه دادند اما باید بدانند برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی باید ببریم . هم  در این بازی و هم در بازی با شهروند ساری ما براحتی بازی هایی که شایستگی برد داشتیم را از دست دادیم.بازیکنان ما تلاش کردند اما باید به این باور برسند که قوی هستند که با کسب امتیاز های مهم در رقابت های آسان در کورس بمانیم.

وی افزود : متاسفانه بازیکنان هنوز در زدن ضربات آخر دقت لازم را به خرج نمی دهند زیرا اعتماد به نفس و خود باوری لازم در بازیکنان و تیم موجود نیست که خودشان را به جای یک تیم رده ششمی یا هفتمی در رده های بالایی جدول ببینند.در صورتی که کمی به امکانات در دست و همچنین پتانسیل فوتسالی خود بیندیشند  می توانند با ادعای قهرمانی حداقل سکونشین لیگ برتر شوند. البته این مشکل ما برطرف خواهد شد و من قول می دهم که تیم فرش آرا بزودی به روز های مطلوب خود می رسد اما تا کنون فقط زمان از دست داده ایم که همین امر به از دست دادن امتیاز های مهم ابتدای فصلی انجامیده است، من به سرمربی باید هرچه زودتر با تاثیر در اذهان بازیکنان آنها را به شرایط ایده آل برسانم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اهوازی یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

احتمالا جنابعالی ۱ بازی دیگرو میدید ، نیمه اول فقط دفاع کردید ، گل شما هم پس از برخورد به بازیکن حفاری وارد دروازه شد ، نیمه دومم که اصلا فوتسال نبود ، از شما بعید این حرفها

هواداران فرش آرا( قدرت RPG) یکشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

انشالله قهرمانی مجید اقا

حسین دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۲۰

حیف به تیم فرش آرا با بازیکنان بسیار قوی که اعتماد به نفس و باور را براسا س گفته مربی خودشان ندارند.بهترین سال برای قهرمانی برای آنها امسال است چون بازیکن ها تقسیم شده اند.