کد خبر : 9862
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1393 - 10:54
دسته‌بندی نشده
-

ایرانی ها در تحلیل دستاوردهای جام جهانی

ایرانی ها در تحلیل دستاوردهای جام جهانی
عکسی که مشاهده می کنید مربوط به سمينار مدرسين فيفا و اي اف سي همراه با سرمربي تيمهاي ملي فوتسال در آسيا است که موضوع آن تحليل دستاوردهاي جام جهاني ٢٠١٢ تايلندبوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عکسی که مشاهده می کنید مربوط به سمینار مدرسین فیفا و ای اف سی همراه با سرمربی تیمهای ملی فوتسال دراسیا است که موضوع آن تحلیل دستاوردهای جام جهانی ٢٠١٢ تایلندبوده است.
دراین سمینار ٣ روزه تحلیل انالیزی مسابقات ‘ بحث و بررسی عملکرد تیم ملی اسبانیا و روند اماده سازی این تیم تاجام جهانی که توسط مربی انها موردارزیابی قرارگرفت .
ضمن اینکه ژاپن هم روند توسعه فوتسال در کشورش و برنامه آینده انها ‘ را تشریح کرد.
در این سمینار شهاب سفال منش در خصوص توسعه فوتسال در ایران ، راههای پیشرفت ، عملکردتیم ملی و لیگ برتر را در مدت ١ ساعت برای حضارارایه داد ودرنهایت ٣٠ دقیقه به سئوالات پاسخ داد.
مدرسین این دوره ویکتورهرمانس ، میکو مارتیک و علی تارقلی زاده بودند و به جز سفال منش ، ‘شمس’مظفرو صانعی در این سمینارحضورداشتند.
بعدازاین ٣روز هم سمینار فقط باحضور ١۴ مدرس الیت بمدت ٣ روز دیکر ادامه یافت که بحث وتبادل نظر در ارتباط با کورسهای اموزشی ‘جزوات’راهکارهای توسعه دانش فوتسال در اسیاو بررسی تکنیک و تاکتیکهای روز فوتسال دنیا از مهمترین اهداف این دوره بود.سیتم ٣-١ و بازی پرس هم در این دوره تحلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.