کد خبر : 9872
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1393 - 16:35
دسته‌بندی نشده
-

علیه شمسایی حرفی نزدم!/ او برند فوتسال ما است

علیه شمسایی حرفی نزدم!/ او برند فوتسال ما است
دروازه بان پایاسازه تبریز گفت: من پس از بازی با تاسیسات دریایی تهران علیه شمسایی حرفی نزدم و تنها گفتم نام او داور را تحت تاثیر قرار داد.

اسماعیل عباسیان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: متاسفانه از صحبت های من پس از شکست از تاسیسات بد برداشت شده بود انگار که من به آقای شمسایی انتقاد کرده و یا بی احترامی کرده ام. در صورتی که من فقط گفتم که نام ایشان داور بازی را تحت تاثیر قرار داده بود تا روند داوری دچار تغییر شود.

وی افزود: به عنوان کسی که تجربه کوتاهی در بازی در خارج از کشور را دارم اعتقاد دارم به این که وحید شمسایی همواره برای فوتسال ما یک برند بوده و باید به ایشان افتخار کرده و به موفقیت هایی که برای کشورمان کسب کرده احترام گذاشت.

دروازه بان پایاسازه در خاتمه یادآور شد: فشار زیادی این روزها بر پایاسازه مستولی شده که امیدوارم با نتیجه گیری در بازی های پیش رو بتوانیم پاسخ زحمات کادر فنی علی الخصوص آقای قضایی را بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شهابی چهارشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

عجبیه بعد از چند وقت یک مطلب به نفع شمسایی زدید؟

s چهارشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

با سلام ساعت بازی های هفته ۵ام تعقییر کرد بازی ها ساعت ۱۴ برگزار میکنه تحقیق کن بعد اطلاع رسانی کنین

نام ... چهارشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲

به بار با شمسایی عکس گرفتی تو کویت خیال کردی خبریه
خیلی مونده تا بفهمی شمسایی کیه

نام ... پنجشنبه , ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۱۷

آقای عباسیان شما به شمسایی توهین نکردی بلکه به راهی اعتراض کردی که خیلی از تیمها از این طریق یا دیگر طرق مربوطه که همه میدانند به امتیاز می‌رسند و این برای آنها خوشایند نیست!!

مهدی اکبریان پنجشنبه , ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

ما از بازی خوب عباسیان دروازه بان جسور پایا سازه ها لدت بردیم آقای داور اگر دقت میکردن نتیجه یک چیز دیگه ای بود بازی تمام هجومی پایا سازه لدت بخش بود ولی بد شانسی آوردن تیم یکدست وبی حاشیه وجوان و کم ادعا باید دیگه ببرین .

امير پنجشنبه , ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵

جواب نام…
اونوقت شما از کجا میدونی کی با کی و کجا عکس گرفته!؟
دوست عزیز بی احترامی به آدمایی که پرچم ایرانو بالا بردن تو سایر کشورا کار خوبی نیست،چه آقای شمسایی که خیلی بزرگ هستن،چه آقای عباسیان که تو این دو سال شاید بهترین ایرانی تو آسیا بوده…