کد خبر : 9887
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 - 13:17
-

خوراکچی:با مقاومت پیش از فصل در مورد درآمدزایی صحبت کردم/ندید بدید مربیگری نیستم

خوراکچی:با مقاومت پیش از فصل در مورد درآمدزایی صحبت کردم/ندید بدید مربیگری نیستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در مورد اینکه این روزها نام او در مورد چند تیم لیگ برتری شنیده می‌شود، اظهار داشت: قبل از آغاز فصل هم همین‌طور بود و من جزو گزینه‌های خیلی از تیم‌ها بودم اما وقتی با آنها صحبت کردم، عملا به توافق نرسیدیم و امکان همکاری میسر نشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در مورد اینکه این روزها نام او در مورد چند تیم لیگ برتری شنیده می‌شود، اظهار داشت: قبل از آغاز فصل هم همین‌طور بود و من جزو گزینه‌های خیلی از تیم‌ها بودم اما وقتی با آنها صحبت کردم، عملا به توافق نرسیدیم و امکان همکاری میسر نشد. من همیشه جایی می‌روم که تاثیرگذار باشم و برنامه‌هایم قابل اجرا باشد. بیشتر از منافع شخصی به دنبال منافع گروه هستم. اگر امروز هم نام من در مورد تیمی شنیده شود، این در دنیای حرفه‌ای مربیگری کاملا طبیعی است چون با عدم نتیجه‌گیری، باشگاه تدبیری می‌اندیشد و نسبت به ایجاد تغییر در تیمش اقدام می‌کند.

وی تاکید کرد: من هم به خارج‌کردن تیم‌ها از بحران معروفم. شاید به همین دلیل است که مدیران قصد دارند با استفاده از محمود خوراکچی، تیم‌شان را از بحران خارج کنند. البته باید به همه همکارانم اعلام کنم که هیچ نقشی در تصمیم مدیران نداشته‌ام اما به عنوان یک مربی حرفه‌ای اگر گزینه تیمی باشم، در مقابل آن سر تعظیم فرود می‌آورم.

این مربی فوتسال در مورد صحبت‌هایی که در خصوص جایگزینی او با مربیان تیم‌های شهرداری ساوه و مقاومت البرز مطرح می‌شود، تصریح کرد: با مقاومت البرز پیش از فصل خیلی مذاکره کردیم اما نه به عنوان یک مربی، بلکه به عنوان یک مشاور. با این موضوع که چگونه می‌توانند درآمدزایی کنند. در واقع در رابطه با رفتن به مقاومت البرز هیچ‌وقت با آنها مذاکره‌ای نداشته‌ام. در ارتباط با تیم ساوه هم دوست ندارم اکنون صحبتی کنم چون رضا عقابی سرمربی این تیم از دوستان صمیمی من است. این تیم روز شنبه یک بازی مهم در قرچک برابر منصوری که از تیم‌های قدرتمند است، دارد. دوست ندارم با حرف زدن تمرکز عقابی و دیگر بازیکنان این تیم به هم بخورد.

وی در دفاع از خود، در مورد اینکه این روزها برخی مربیان از کار وی ناراحت هستند و معتقدند خوراکچی با مدیران‌شان برای قبول مسئولیت فنی تیم‌شان، وارد مذاکره شده است، خاطرنشان کرد: اگر کسی اینطوری فکر می‌کند خوب است که از تمام مدیران باشگاه‌ها استعلام بگیرند. به جان بچه‌هایم قسم می‌خورم که چنین کاری را در شخصیت خودم نمی‌بینم. من اخلاق خاصی دارم و زمانی که در لیگ نباشم و تیم نداشته باشم، واهمه‌ای از این اتفاق ندارم. همه مرا می‌شناسند. قبلا در تیم‌های بزرگ، متوسط و کوچک کار کرده‌ام. شهرکرد را دمای ۴۰ درجه زیر صفر دیده‌ام، با تیم ملی مسابقات جام‌جهانی و چهار دوره آسیایی را دیده‌ام. ندید بدید تیم‌داری نیستم. هر جا رفتم قلبم را گذاشتم. اگر یکی پیدا شد و گفت که من در یک تیم پنج دقیقه غیبت داشتم، مربیگری را کنار می‌گذارم. رزومه من مشخص است. اشخاصی که پشت من حرف می‌زنند و می‌گویند خوراکچی باعث شده آنها از تیم‌شان دور شوند، مدیون من هستند.

خوراکچی افزود: اگر من این کارها را کرده‌ام، واگذارم کنند به خدا. دنیا حرفه‌ای همین است. یکی هم در تیم‌هایی که قبلا کار کرده‌ام، جای من آمده است. مگر من در میثاق نبودم و به گفته کارشناسان خوب کار نکردم؟ تیم یازدهم جدول را تحویل گرفتم و جزو مدعیان تحویل دادم. مگر روزی که لک به میثاق آمد، گفتم او را جای من آورده‌اند و یا حتی ناراحت شدم؟ باید جنبه داشت. من برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. باز هم تاکید می‌کنم هر مربی‌ای اگر فکر می‌کند من علیه آنها با باشگاه‌ها وارد مذاکره شده‌ام، مرا به خدا واگذار کنند، اگر هم غیر از این است مدیون من می‌شوند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شاهین جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

آقا خوراکچی تورو خدا بیا ساوه ،دیگه تماشاچیا سالن نمیرن تا عقابی باشه،تیم مارو عقابی نابود داره میکنه،هرچقدرم شعار میدیم عقابی حیا کن شهرداریو رها کن نمیفهمه

محمد جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

خوراکچی محبوب ساوه ایا هستی،ما خاطرات خوبی از حضور شما داریم،قبول کن بیا ساوه رو نجات بده

صادق جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

آقای خوراکچی نیا ساوه.رضا عقابی بهترین گزینه هستش برا شهرداری

رضا جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸

بله عقابی بهترین گزینس البته واسه سقوط دادن تیم به لیگ یک،آقای عقابی مرد باش تیمو نابود نکن برو

davoud جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶

هر کسی بیاد بهتر از عفابیه ک تیمو نابود کرده

عاشق خوراکچی م.ر شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۳:۱۲

خوراکچی مگه مث بقیه مربیاس هر شرط غیر حرفه ای رو قبول اونم فقط بخاطر اینکه باشه اگه خوراکچی هم مث n تا مربی دیگه بود بخاطر بودن تن به هر کاری میداد ایشون اصل حرفه ای گری رو رعایت کردن مث تمام مربیان مطرح جهان!!!!!

علی شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

پیشنهاد اسپانسر یک میلیاردی برای تصدیگری تیم مقاومت البرز یادت نره اقای عاشق خوراکچی…….

امیر تقوی شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

خوراکچی نه سلطان

محمد شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

ببین چقدر خوراکچی بزرگه که یک میلیارد میتونه اسپانسر بیاره،اگه ده تا مربی بزرگ مثل خوراکچی توفوتسال داشتیم که ممیتونستن اسپانسره یک میلیاردی بیارن بازیکنای فوتسال مجبور نبودن هم تمرین کنن هم بعده تمرین برم مسافرکشی خرجشون دربیاد

نام ... شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲

خوراکچی بایدبیاد

عاشق خوراکچی م.ر شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸

سلطان عاشقتم اگه میخونی
عااااااااااااااااااااشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم