کد خبر : 9902
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 - 15:58
-

امکان تعطیلی یک ماهه لیگ برتر فوتسال

امکان تعطیلی یک ماهه لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسابقات جام جهانی کوچک ملقب به گرندپریکس که هر ساله به میزبانی کشور برزیل برگزار می شود،امسال نیز با دعوت ایران به این مسابقات پیگیری خواهد شد. در دو هفته گذشته دعوت نامه ای مبنی برحضور ایران در تورنمنت چهار جانبه برزیل ارسال شده بود اما امروز برزیلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسابقات جام جهانی کوچک ملقب به گرندپریکس که هر ساله به میزبانی کشور برزیل برگزار می شود،امسال نیز با دعوت ایران به این مسابقات پیگیری خواهد شد. در دو هفته گذشته دعوت نامه ای مبنی برحضور ایران در تورنمنت چهار جانبه برزیل ارسال شده بود اما امروز برزیلی ها برای حفظ اعتبار گرندپریس بار دیگر بازی ها را شش تیمه کرده و با عنوان گرند پریکس برگزار شود.

مسابقات لیگ برتر بعد از پایان هفته ۱۰ (۹ آبان) به منظور شروع تمرینات تیم ملی تعطیل می شود و اردو فوق تا ۱۹ ادامه خواهد داشت و سپس ملی پوشان عازم برزیل خواهند شد.

لازم به ذکر است از ۶ تیم در این مسابقات دعوت به عمل آمده است.

این مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ آبان در برزیل برگزار می شود. و ملی پوشان روز ۲۷ ابان به ایران باز می گردند.

مسئولان کمیته فوتسال در نظردارند به جای تعطیلات یک ماهه لیگ از تاریخ ۲۷ آبان ماه تا ۱۰ آذر که بازی با روسیه در تقویم کمیته فوتسال قرار دارد دیدارهای هفته یازدهم و دوازدهم لیگ برتر را برگزار کند. قطعیت این موضوع در جلسه هفته آینده هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال بررسی می شود.
منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.