کد خبر : 9912
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 - 21:34
-

تقی پور: اخلاق مداریم و اهل فحاشی نیستیم/ حفاری مدعی قهرمانی است

تقی پور: اخلاق مداریم و اهل فحاشی نیستیم/ حفاری مدعی قهرمانی است
سرمربی تیم فوتسال مس سنگون گفت: من بیرون از زمین بودم و با توجه به اینکه فکرم در بازی بود متوجه اهانتی به حفاری نشدم. مطمئن باشید در باشگاه ما چنین فردی وجود ندارد چون باشگاه مس یک باشگاه اخلاق مدار است.

اسماعیل تقی پور سرمربی مس سونگون در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: با توجه به اینکه در شهر خودمان بازی می کردیم یک شروع خوب و هجومی داشتیم ولی من تا حالا داور دوم بازی را ندیده بودم و سوت هایی که می زدند پر از اشتباه بود حتی بعد از بازی من با کارشناسان صحبت کردم نظرشان با ما یکی بود و معتقد بودند که قبل از به ثمر رسیدن هر دو گل حفاری روی بازیکن ما خطا صورت گرفت که داور در هردو صحنه اشتباه کرد.

وی افزود: تیم مقابل ما تیم حفاری بود که نباید گول رتبه اش در جدول را بخوریم. آنها تساوی هایی که گرفته اند همه از مدعیان لیگ بوده و مطمئن باشید این تیم در آخر فصل جز مدعیان خواهد بود.

سرمربی مس سنگون از گل های زودهنگام دریافتی تیمش به شدت ناراحت بوده و یادآور شد: وقتی همچین گل هایی را دریافت می کنیم جبرانش بسیار سخت است. نیمه دوم بچه ها خیلی خوب فوتسال کردند و موفق شدند هر دو گل را جبران کنند حتی می توانستیم برنده بازی هم باشیم. از نتیجه بدست آمده اصلا راضی نیستم و انشالله تلاش خواهیم کرد تا در بازی های خانگی دیگر امتیاز از دست ندهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶

معمولا همین طوره اگه به ضررشان باشد نه چیزی میبینند و نه چیزی می‌شنوند! آنهم در سالنی که چندان شلوغ نیست و طوری هست که همه جا بخوبی دیده میشود!
البته در همین شهر اگر مثل چند هفته قبل به اشخاص خاصی توهین شود هم میبینند و هم می‌شنوند و هم اگر خودشان ندیده باشند به صحبت دیگران هم اعتماد دارند و با فرد متخلف هم برخورد میکنند!
هرچند در بسیاری ورزشگاه ها در شهرهای مختلف این مسئله عادی است و حتی در حضور رییس کمیته فوتسال هم بارها انجام شده است!

مخالف یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۴۱

شما و اخلاق ؟
جوک خوبی بود
خندیدم